Деловодна информация
00983
023-472 31/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
31/05/2017 (дд/мм/гггг)
00983-2016-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/UM_II.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ Доставка на лабораторни реактиви, химикали, стандарти, стъклария, антитела, оборудване, медицински консумативи и други за нуждите на Медицински университет – Варна по двадесет обособени позиции“ 2016-042
33000000      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка на лабораторни реактиви, химикали, стандарти, стъклария, антитела, оборудване, медицински консумативи и други, наричани за краткост в документацията "стоки", по двадесет обособени позиции, за нуждите на учебния процес при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна и основните му звена.
Поръчката включва периодични доставки на стоките, предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества.
Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни, за срока на договора и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите си.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
8684      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Стъклария 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33790000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на лабораторна стъклария за нуждите на учебния процес подробно описана в Техническите спецификации за обособената позиция (Образец № 1 от документацията ). Общо количество - 18412 броя стъклени изделия, съгласно количествената сметка за обособената позиция – Образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реактиви ЧЗА 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на реактиви чисти за анализ за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 1331 единици (опаковка, грам, килограм и литър) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Стандартни разтвори и субстанции 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на стандартни разтвори и субстанции за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 60 единици (опаковка и ампула) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Стандарти фармацевтична химия 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на стандарти по фармацевтична химия за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 10 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реактиви органична химия 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на реактиви по органична химия за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 66 единици (опаковка и литър) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Химикали и реактиви к-ра Химия 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на химикали и реактиви по химия за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 156 единици (опаковка, ампула, килограм и литър ), съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Химикали и реактиви за технология на лекарствените форми 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
33696500      
33696300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на химикали и реактиви за технология на лекарствените форми за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 5641 единици (опаковка, грам, милиграм, килограм и литър ), съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Базово лабораторно оборудване 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38437000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на базово лабораторно оборудване за учебния процес подробно описано в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 1282 единици (брой, опаковка, кутия и комплект) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Медицински консумативи 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
33141200      
33141310      
33141320      
33141300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на Медицински консумативи за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 124537 единици (опаковка и брой), съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Лабораторни консумативи 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33141000      
33192500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55

Доставка на лабораторни консумативи за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 89558 единици (опаковка, брой и кутия) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консумативи за молекулярна биология 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на консумативи за молекулярна биология за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 2508 единици ( брой и опаковка), съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хроматографски консумативи 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33793000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на хроматографски консумативи за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 181 единици (брой и опаковка), съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Медицински и санитарни изделия 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
33141110      
33141420      
33198000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на медицински и санитарни изделия за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 872644 единици (брой, опаковка, кутия, ролка и килограм) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Дезинфектанти 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33631600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на дезинфектанти за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 280 единици ( брой и литър) , съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Колагеназа 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33698000      
33698200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на колагеназа за учебния процес подробно описана в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 5 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Антитела за FACS 16
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33651500      
33651520      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на Антитела за FACS за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 8 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Антитела EGFR за FACS 17
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33651500      
33651520      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на Антитела EGFR за FACS за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 14 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консумативи за клетъчни култури 18
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33650000      
33651500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на консумативи за клетъчни култури за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 27 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Реактиви за инструментални методи за анализ и синтез 19
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33694000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на реактиви за инструментални методи за анализ и синтез за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 102 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Химични субстанции за групов - функционален анализ 20
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Доставка на химични субстанции за групов - функционален анализ за учебния процес подробно описани в Техническите спецификации образец №1 от документацията. Общо количество - 2168 опаковки, съгласно количествената сметка за обособената позиция – образец №4.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 243-443146 (напр. 2015/S 123-123456)   и  762632 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-20    16   Антитела за FACS
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДИАМЕД” ООД 121062052
гр. София 1113, ул. „Жолио Кюри“ № 48
София BG411 1113 България
office@diamed.bg +359 29621755
+359 29621753
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4184      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3805      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-21    18   Консумативи за клетъчни култури
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РИДАКОМ” ЕООД 175040885
гр. София 1618, р-н „Красно село“, ул. „Коломан“ № 1, Административна сграда „Славия“, офис 217
гр. София BG411 1618 България
ddechev@ridacom.com +359 29559998
+359 29586568
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4289      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1152      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-22    15   Колагеназа
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АНТИСЕЛ БЪЛГАРИЯ” ООД 121152973
гр. София 1202, ул. „Индустриална“ № 11, ет. 8
гр.София BG411 1202 България
antisel@antisel.bg +359 29524193
+359 29524183
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4125      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3727      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

За ОП №1-оферти: 2; от МСП: 2; прогнозна ст-ст: 55378,00 лв.; обща ст-ст: 43541,53 лв. За ОП №2 - оферти: 2; от МСП: 2; прогнозна ст-ст: 21112,00 лв.; обща ст-ст: 27796,34 лв. За ОП №3 - оферти: 2; от МСП: 2; прогнозна ст-ст: 13227,00 лв.; обща стойност: 8973,44 лв. За ОП №4 - оферти: 1; от МСП: 1; прогнозна ст-ст: 636,00 лв.; обща ст-ст: 500,40 лв. За ОП №5 - оферти: 2; от МСП: 2; прогнозна ст-ст: 3150,00 лв.; обща ст-ст: 2450,90 лв. За ОП №6 - оферти: 2 от МСП: 2; прогнозна ст-ст: 11753 лв.; обща ст-ст: 10095,88 лв. За ОП №9 - оферти: 2; от МСП: 2; прогнозна ст-ст: 8920,00 лв.; обща ст-ст: 6682,28 лв. За ОП №12 - оферти: 1; от МСП: 1; прогнозна ст-ст: 26303,00 лв.; обща ст-ст: 22730,69 лв. За ОП №13 - оферти: 3; от МСП: 3; прогнозна ст-ст: 106522,00 лв.; обща ст-ст: 71274,10 лв. За ОП №19 - оферти: 1; от МСП: 1; прогнозна ст-ст: 17608,00 лв.; обща ст-ст: 11800,10 лв. За ОП №20 - оферти: 1; от МСП: 1; прогнозна ст-ст: 2168,00 лв.; обща ст-ст: 1688,58 лв.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52677080

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/05/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва