Деловодна информация
00079
12-01-98 25/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00079-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Царево 000057097
ул. Хан Аспарух 36
Царево BG341 8260 България
Стела Костадинова +359 059055049
stela_kostadinova@abv.bg +359 059052003

Интернет адрес/и

http://www.tzarevo.net

http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/pk-sled-15-04-2016g


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект BG05M2OP001-3.001-0062 “Подай ръка-подари бъдеще“ по обособени позиции”
39162200      
Доставки

Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект BG05M2OP001-3.001-0062 “Подай ръка-подари бъдеще“ :
1. Електрически и магнитни пособия 2. мебели и обзавеждане, 3 Театрално и фолклорно облекло, музикални инструменти и спортни пособия; 4 Облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП.
Артикулите се подробно описани в техническата спецификация към Документацията за обществента поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
163581      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на електрически и магнитни пособия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

детски градини на територията на Община Царево

Доставки на електрически и магнитни пособия, както следва: Флипчарт магнитен на колела 70х100 – 4 броя; Керамични музикални магнитни дъски – 5 броя; преносим компютър/ лаптоп – 5 броя; интерактивнa учебнa дъскa – 6 броя; LCD телевизор мин. 36 инч. -макс 43инч. – 5 броя; мултимедиен проектор – 5 броя; цветен лазерен принтер – 3 броя; дигитален цифров фотоапарат – 3 броя; аудио система – 3 броя; CD / DVD плеър – 3 броя; оптична мишка – 3 броя; екран за стена/със стойка сгъваема 180/180 – 3 броя; стойка за проектор – 3 броя; тонколона мобилна на колела – 3 броя; микрофон безжичен със стойка – 3 броя; шевна машина – 2 броя. Артикулите са подробно описани в техническта спецификация,част от документацията за обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката    10
Техническо предложение    40
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M2OP001-3.001-0062 “Подай ръка-подари бъдеще“

Оценката на техническото предложение съдържа 2 основни елемента, както следва:1.Предлаган Организационен план при доставката, до 21 т. 2.Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на доставките, и мерки за тяхното избягване или минимизиране до 9 т.

II.2) Описание 1

Доставка на мебели и обзавеждане 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162200      
39162110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Детските градини на територията на Община Царево

Доставка на мебели и обзавеждане, както следва: параван за театър – 3 броя; декор за тетаър - 3 броя; ограда декоративна – 3 броя; сцена за настолен куклен театър -5 броя; шкаф за съхранение h 300x60x250 - 5 броя; детски стелаж за играчки 70х35х120 / тематичен - 15 броя; детски шкаф с врати за играчки 70х35х120 / тематичен – 15 броя; дидактичен шкаф за съхранение на учебни материали д.180 х40х в.140 - 6 броя; дидактичен шкаф за съхранение на учебни материали с размер д.250 х40х в.160 - 6 броя; детско гардеробче четирикрилно с два рафта и две закачалки с размер 120x35x120 - 67 броя; маса правоъгълна за хранене, рисуване и настолни игри със заоблени краища 120x60xв.54 - 80 броя; детско легло единично с размер 70/140 – 90 броя; матрак за детско единично легло - 90 броя; протектор за матрак – 90 броя; детско диванче от кожа с облегалка и крачета – 20 броя; детска пейки с облегалка пдч 130/30/60 - 20 броя; детска пейка без облегалка пдч, 130/30/39 - 20 броя; детско канапе пдч – 15 броя; пей
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката    10
Техническо предложение    40
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект “Подай ръка – подари бъдеше” BG05M2OP001 – 3.001 – 0062”

Оценката на техническото предложение съдържа 2 основни елемента, както следва:1.Предлаган Организационен план при доставката, до 21 т. 2.Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на доставките, и мерки за тяхното избягване или минимизиране до 9 т.

II.2) Описание 1

Доставка на театрално и фолклорно облекло, музикални инструменти и спортни пособия 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37000000      
18300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Детските градини на територията на Община Царево

Доставка на театрално и фолклорно облекло, музикални инструменти и спортни пособия, както следва: комплект музикални инструменти – 3 броя; тъпан 30 см. – 2 броя; ксилофон 12 тона – 10 броя; металофон 13 ноти – 10 броя; комплект музикални тръби с тапи – 3 броя; музикален инструмент за дъжд – 6 броя; музикален инструмент джембе – 6 роя; музикален инструмент бонго от кленово дърво – 4 броя; барабан със зилове 23 см – 10 броя; дайре – 10 броя; дървени маракаси 2 бр. комплект – 10 броя; дървени кастанети 2 бр. комплект – 10 броя; кукли за игра – 10 броя; Кукли за ръце / различни видове – 50 броя; Театрална шапка вълк, петел, кокошка, кон,, лисица, мишка, пате, мечка, червена чапчица и др. – 40 броя; детски театрален костюм / животни и приказни герои/ различни видове – 40 броя; детски театрални костюми за момче/момиче 5-6 год. – 24 броя; костюм за балерини – 30 броя; костюм за мажоретки – 30 броя; детска народна носия момче – 24 броя; детска народна носия момиче – 24 броя; детски ямурлук – 2
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката    10
Техническо предложение    40
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект “Подай ръка – подари бъдеше” BG05M2OP001 – 3.001 – 0062”

Оценката на техническото предложение съдържа 2 основни елемента, както следва:1.Предлаган Организационен план при доставката, до 21 т. 2.Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на доставките, и мерки за тяхното избягване или минимизиране до 9 т.

II.2) Описание 1

Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18412100      
18441000      
18331000      
18814000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Детските градини на територията на Община Царево

Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП. Спортен екип за момче – 30 броя; спортен екип за момиче – 30 броя; детски шапки с козирка – 40 броя; пола пачка – 40 броя; тениски с якички в два цвята – 50 броя; спортни обувки / гуменки – 60 броя;Артикулите са подробно описани в техническата спецификация, част от документацията за обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката    10
Техническо предложение    40
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект “Подай ръка – подари бъдеше” BG05M2OP001 – 3.001 – 0062”

Обособената позиция е запазена по реда на чл. 12 от ЗОП и чл.80 от ППЗОП
Оценката на техническото предложение съдържа 2 основни елемента, както следва:1.Предлаган Организационен план при доставката, до 21 т. 2.Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на доставките, и мерки за тяхното избягване или минимизиране до 9 т.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  770857 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ПЕС/05719052017    1   Доставка на електрически и магнитни пособия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Темпус-2000“ ООД 130065898
район Приморски, ул. Ген. Гурко № 13, вх. В, ет. 1, ап. 57
гр. Варна BG331 9000 България
info@tempus2000.com +359 052660990
+359 052660984
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
27689      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27680      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ПЕС/04628042017    2   Доставка на мебели и обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АМО” ЕООД 831589871
ж.к. Младост 4, бл. 601
гр. София BG411 1715 България
office@amo.bg +359 029761000
+359 029761006
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
103324      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

99999      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ПЕС/05104052017РМС593    3   Доставка на театрално и фолклорно облекло, музикални инструменти и спортни пособия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕЛИ-М” ООД 115892855
район Южен, ул. Бадемите № 5, ет. 1, ап. 2
гр. Пловдив BG421 4000 България
meli_m@mail.ru +359 032940578
www.nosii.com +359 032940578
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
31218      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30722      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ПЕС/05204052017    4   Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕЛИ-М” ООД 115892855
район Южен, ул. Бадемите № 5, ет. 1, ап. 2
гр. Пловдив BG421 4000 България
meli_m@mail.ru +359 032940578
www.nosii.com +359 032940578
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5451.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5180      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съобразно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва