Версия за печат

02711-2016-0036

BG-Тервел:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120107

BG332, ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димчо Стефанов-Директор, България 9450, Тервел, Тел.: 0359 57512271, E-mail: dlstervel@gmail.com, Факс: 0359 57512024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dlstervel.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://wp.me/p82oFW-cpZ.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ЗОП-2016-13-1 от 29.02.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02711-2016-0036
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществена поръчка възлагана чрез: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА • Наименование на поръчката: Доставка на строителни материали за ремонт по заявки • Обект на поръчката: ДОСТАВКА (покупка) • Предмет на поръчката: Строителни материали • Код по CVP: 44110000 • СРОК НА ДОГОВОРА: до 31.12.2016г., с опция за удължаване на срока до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка през 2017г. • МЯСТО НА ДОСТАВКА - гр.Тервел • КОЛИЧЕСТВО/ОБЕМ - съгласно техническата спецификация • СРОК НА ИЗПЪЛНЕНИЕ - до 2 часа от подаване на заявката. • Опаковка /вид, материал, обем/ - • Изисквания към документацията, съпровождаща стоките предмет на поръчката: Стоките предмет на поръчката се доставят заедно с всички документи които ги съпътстват според вида на стоката и относимите към нея нормативни разпоредби, като например – указание/упътване за употреба, технически паспорт/описание, гаранционна карта, декларация за съответствие, сертификат за качество, протокол за изпитване и т.н. • Доставените стоки се монтират/инсталират/разтоварват от представител/за сметка на изпълнителя, и се предават на възложителя в състояние на готовност за работа/употреба. • График за изпълнение на поръчката в рамките на срока на договора. - Доставка на стоките: до 2 часа от подаване на заявката, в рамките на действие на договора, франко посоченото местоизпълнение - гр.Тервел. - Документиране- Протокол за приемане и предаване/стокова разписка, и/или документ за извършен и приет монтаж/инсталиране/разтоварване. - Плащане – В 30 дневен срок от подписване на приемо-предавателния протокол за извършената доставка. Документиране- Фактура издадена от изпълнителя, Платежно нареждане - Изисквания към образуването на предложената цена: Предлагана цена следва да се образува като се посочат отделните стоки, единична цена, количество, обща цена, и обща крайна цена на доставката без ДДС. Всички цени да са в български лева.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 030 от 27.05.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG332, ТРИАДА ООД, гр.Тервел,ул.Хан Аспарух №4, България 9450, Тервел, Тел.: 0899 837001, E-mail: triada_2002@abv.bg, Факс: 05751 2139

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши Доставка на строителни материали за ремонт по заявки, наричани по-долу общо ”СТОКАТА”, подробно описана в техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

27.05.2016 г. 

Крайна дата

31.12.2016 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
15000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.04.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
13020.05 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Приложена е опцията за продължване на срока на договора от 31.12.2016 г. до сключване на нов договор за същата услуга през 2018гг., какъвто е сключен и е в сила от 02.05.2017г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2017 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж.Димчо Иванов Стефанов
VII.2)
Длъжност: Директор