Деловодна информация
00752
12491оп-322 22/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/05/2017 (дд/мм/гггг)
00752-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. 6-ти септември № 29
София BG 1000 България
Тодор Дюлгярски +359 29401555
TKDyulgyarski@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/default.htm

http://www.targove.mvr.bg/DOP/Proceduri_ZOP/Dostavka_Afis_Eurodak.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА AFIS И ЕВРОДАК СТАНЦИИ И IT ОБОРУДВАНЕ ЗА ПОЛИЦЕЙСКИТЕ УПРАВЛЕНИЯ В ГРАНИЧНИТЕ ЗОНИ” по три обособени позиции
30210000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е: „Доставка на AFIS и ЕВРОДАК станции и IT оборудване за полицейските управления в граничните зони” и включва три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 - „Доставка на AFIS станции за полицейските управления в граничните зони";
Обособена позиция № 2 – „Доставка на ЕВРОДАК станции за полицейските управления в граничните зони” и
Обособена позиция № 3 – „Доставка на IT оборудване за звената миграция в граничните зони”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2983220      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на AFIS станции за полицейските управления в граничните зони” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Кукуш” № 1, ЦСБ – МВР.

Доставката на AFIS станции за полицейските управления в граничните зони включва: Работна станция AFIS с монитор – 70бр.; Непрекъсваемо захранване (UPS) – 70бр.; Скенер за снемане на дактилоскопни отпечатъци от два пръста – 70бр.; Уеб Камера – 70бр.; Лазерен принтер – 70бр.; Приложен софтуер – 70бр.; Дейности по въвеждане в експлоатация, настройка и сервизно обслужване. Възложителя заплаща аванс в размер на 25% от стойността на договора, след предоставяне от страна на Изпълнителя на оригинална фактура и документ, удостоверяващ предоставена гаранция за обезпечаване на целия размер на аванса в полза на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е във връзка с проект: HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 „Подкрепа на усилията на Република България за справяне с миграционния натиск по външните граници“, по три поддейности.

С подаването на офертата участникът приема напълно всички изисквания и условия, посочени в обявлението, в документацията и приложенията към нея, при спазване на ЗОП и другите нормативни актове. Гар. за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, 25% от които обезпечават гаранционната поддръжка. Цената предложена от участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност по ОП 1.

II.2) Описание 1

„Доставка на ЕВРОДАК станции за полицейските управления в граничните зони” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Кукуш, № 1, ЦСБ - МВР.

Доставката на ЕВРОДАК станции за полицейските управления в граничните зони включва: Работна станция „ЕВРОДАК” с монитор – 70 бр.; Непрекъсваемо захранване (UPS) – 70 бр.; Скенер за снемане на дактилоскопни отпечатъци от десет пръста – 70 бр.;
Уеб Камера – 70 бр.; Лазерен принтер – 70 бр.; Приложен софтуер – 70 бр. Дейности по въвеждане в експлоатация, настройка и сервизно обслужване. Възложителя заплаща аванс в размер на 25% от стойността на договора, след предоставяне от страна на Изпълнителя на оригинална фактура и документ, удостоверяващ предоставена гаранция за обезпечаване на целия размер на аванса в полза на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е във връзка с проект: HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 „Подкрепа на усилията на Република България за справяне с миграционния натиск по външните граници“ по три поддейности.

С подаването на офертата участникът приема напълно всички изисквания и условия, посочени в обявлението, в документацията и приложенията към нея, при спазване на ЗОП и другите нормативни актове. Гар. за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, 25% от които обезпечават гаранционната поддръжка. Цената предложена от участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност по ОП 2.

II.2) Описание 1

„Доставка на IT оборудване за звената миграция в граничните зони” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Кукуш, № 1, ЦСБ - МВР.

Настолен компютър с монитор – 40бр.;
Мрежови лазерен принтер – 40бр.;
Мултифункционални устройства – 40бр.
Дейности по въвеждане в експлоатация, инсталация, настройка и сервизно обслужване.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е във връзка с проект: HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 „Подкрепа на усилията на Република България за справяне с миграционния натиск по външните граници“ по три поддейности.

С подаването на офертата участникът приема напълно всички изисквания и условия, посочени в обявлението, в документацията и приложенията към нея, при спазване на ЗОП и другите нормативни актове. Гар. за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, 25% от които обезпечават гаранционната поддръжка. Цената предложена от участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност по ОП 3.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

• Наличие на засилен миграционния натиск по границите на Република България.
• Наличие на съществена заплаха във външнополитически план от значително засилване на миграционния натиск през границите на Р България през следващите месеци. С цел създаване на готовност за реакция при съществуващата заплаха от увеличен миграционен натиск по българо-турската граница са предприети конкретни спешни мерки за изграждане на капацитет за реагиране при кризисна ситуация.
С оглед обстановката в началото на 2016 г. с протоколно решение № 30 от 20.07.2016 г. на Министерския съвет е приет Плана за действие при възникване на извънредна ситуация вследствие на увеличения миграционен натиск по границата на Република България с Република Турция. Във връзка с усложнена ситуация през месец септември 2016 г. планът е въведен частично на 15.09.2016 г. Продължава в раздел VI - допълнителна информация .....

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 019-031393 (напр. 2015/S 123-123456)   и  768999 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
12491оп-281    1   „Доставка на AFIS станции за полицейските управления в граничните зони”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„С & Т БЪЛГАРИЯ” ЕООД 831131023
бул. Искърско шосе No 7, бл. Търговски център Европа - Сграда № 6, ет. 3
София BG411 1528 България
snt@snt.bg +359 29651710
www.snt.bg +359 29751600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1369060      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1332520      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
12491оп-280    2   „Доставка на ЕВРОДАК станции за полицейските управления в граничните зони”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„С & Т БЪЛГАРИЯ” ЕООД 831131023
район Искър, бул. Искърско шосе No 7, бл. Търговски център Европа - Сграда № 6, ет. 3
гр. София BG411 1528 България
snt@snt.bg +359 29651710
www.snt.bg +359 29751600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1642872      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1567020      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
12491оп-282    3   „Доставка на IT оборудване за звената миграция в граничните зони”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КОНТРАКС” АД 175415627
район Изгрев, ул. Тинтява № 13
гр. София BG411 1528 България
sales@konrax.bg +359 2960977
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
97790      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

83680      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от IV.1.1 ..... Причина за въвеждането му е запълване до критични нива на местата за настаняване от открит и закрит тип. С въвеж. на плана в действие се предприети незабавни мерки за засилване на техн. осигуреност на гран. полиция за охрана и наблюдение на границата, уплътняване на охраната чрез допълн. полицейски сили и сили и средства на въоръжените сили. • За справяне с миграционния натиск ЕК отпусна значителна по размер безвъзмездна помощ по Механизма за спешно подпомагане по ФВС и ФУМИ със срок за усвояване до 30.09.2017 г. Неспазването на този срок ще доведе до загуба на предоставените от ЕК средства. • Горното налага спешно възл. на ОП и води до невъзможност за спазв. на сроковете по чл. 74, ал. 1 от ЗОП. В тази вр. Възл. определя на основание на чл. 74, ал. 4 от ЗОП срок за получаване на оферти 15 дни. Неизпълн. на д-стите, предвидени по проектите за Спешно подпомагане, ще затрудни съществено и ще наруши норм. изп. на задачите на МВР по овладяване на мигр. натиск.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва