Деловодна информация
00589
16/СЛУ-9233-.... 15/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00589-2016-0048 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Перник 000386751
пл. „Свети Иван Рилски“ №1А
Перник BG414 2300 България
Галина Ганчева +359 76684-273
poop@pernik.bg +359 76684-286

Интернет адрес/и

http://www.pernik.bg.

http://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на мерки по информация и комуникация по проект по проект „Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност"..прод. в Доп. инф.
79341400      
Услуги

Предмет на възлагане по всяка от обособените позиции на настоящата поръчка, включвaт изпълнение на мерки за информация и комуникация с цел информиране на обществеността за получената от Община Перник подкрепа от ЕФРР при реализирането на проекта. Целта на дейностите, включени в обхвата на настоящата поръчка, е да се представи напредъка на съответния проект, изпълнените дейности и постигнати резултати от него. Дейностите за осигуряване на информация и комуникация се извършват през цялото време на реално изпълнение на проекта и ще включват организация на пресконференции и официални церемонии, поставяне на билбордове, постоянни информационни табели, подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1100.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Организиране на публични събития, създаване и разполагане на реклама (постоянни обяснителни табели)“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
79341100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

територията на гр. Перник

В обхвата на обособената позиция са включени следните мерки за информация и комуникация, които следва да се изпълнят съгласно одобреното проектно предложение, а именно:
1. Постоянни обяснителни табели - 2 бр.;
2. Пресконференции - 2 бр.;
3. Официални церемонии (рязане на лента) - 2 бр.
Визуализацията на дейностите по дадения проект се извършва при спазване на задължителните изисквания към мерките за информация и комуникация на Европейския съюз, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект, дадени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат по обособената позиция са посочени в Техническата спецификация – част от документацията за процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на ЦДГ № 8 „Изворче“ и ОДЗ № 1 „Миньорче"

Срокът за изпълнение на всяка от мерките за информация и комуникация от обособената позиция, започва да тече от датата на получаване на конкретната заявка на Възложителя. Крайният срок за изпълнение на мерките е обвързан с действието и срока на АДБФП, с който се финансира проекта и е преди окончателното приключване на дейностите по него. Максималната продължителност на проекта е 24 месеца.

II.2) Описание 1

„Дизайн, изработка и доставка на рекламни печатни материали“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22140000      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

територията на гр. Перник

В обхвата на обособената позиция са включени следните мерки за информация и комуникация, които следва да се изпълнят съгласно одобреното проектно предложение, а именно:
1. Билборд - 2 бр.;
2. Информационни табели - 2бр.;
3. Банер - 1 бр.;
4. Дипляни - 400 бр.;
5. Плакати – формат А3, дигитален печат - 50 бр.
Визуализацията на дейностите по дадения проект се извършва при спазване на задължителните изисквания към мерките за информация и комуникация на Европейския съюз, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект, дадени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат по обособената позиция са посочени в Техническата спецификация – част от документацията на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложение за изпълнение на поръчката - Тп    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на ЦДГ № 8 „Изворче“ и ОДЗ № 1 „Миньорче“

На осн. чл. 80, ал.1 от ППЗОП позицията е предназн. за изпълн. от спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания. Спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания трябва да отговарят на изискванията по чл. 12, ал.5 и ал.6 ЗОП. Съгл. чл. 12, ал.7 ЗОП за тази позиция могат да участват и др. заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на такива предприятия.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  759481 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-1.018-0001-U-4    1   „Организиране на публични събития, създаване и разполагане на реклама (постоянни обяснителни табели)“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНФО Трейнинг” ООД 121504937
ул. „Цар Калоян” № 2А
Русе BG323 7000 България
evroproekti2014@gmail.com +359 8252-1525
+359 8252-1525
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1100.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1100.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   „Дизайн, изработка и доставка на рекламни печатни материали“
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от р-л II.1.1) "..(основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на ЦДГ № 8 „Изворче“ и ОДЗ № 1 „Миньорче“, процедура BG16RFOP001-1.018 на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020г. по две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Организиране на публични събития, създаване и разполагане на реклама (постоянни обяснителни табели)“ и Обособена позиция 2: „Дизайн, изработка и доставка на рекламни печатни материали“

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/05/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва