Версия за печат

00956-2017-0001

BG-Ценово:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД 11/047 от дата 09.05.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530671

BG323, Община Ценово, ул. Цар Освободител №66, За: Цветомир Крумов Петров, България 7139, Ценово, Тел.: 081 222510, E-mail: obshtina_cenovo@abv.bg, Факс: 081 222002

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.tsenovo.eu/home.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tsenovo.eu/publichno-sastezanie-dostavka-na-el-energiq-nisko-naprejenie.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Ценово, за обекти общинска собственост“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

ВВ предмета на поръчката се включва доставка на нетна активна електрическа енергия – ниско напрежение за нуждите на Община Ценово, осигуряване на услуга по прогнозиране на потреблението, както и изготвяне на графици от координатора на балансиращата група, подаването им, коригиране при необходимост на подадените графици, отговорност за балансиране и всички дейности, свързани с участие в свободния пазар на електрическа енергия на възложителя. Прогнозното количество доставяна нетна активна електрическа енергия за нуждите на обектите общинска собственост на Община Ценово е 1200,00 MWh за срок от 24 (двадесет и четири) месеца, пресметнато на база потреблението за предходните 12 месеца. Минимални изисквания във връзка с изпълнение на предмета на поръчката: - Изготвяне от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране за срока на договора. Този дневен график ще бъде общ вид на очаквания часови енергиен товар. Дневният график обхваща 24 часа, започвайки от 00:00 ч. до 24:00 ч. за съответния ден. - Изпращане от Изпълнителя на почасовите дневни графици за доставка на ЕСО, в съответствие с разпоредбите на ПТЕЕ. Своевременно администриране на графиците и обмен на информация с ЕСО ЕАД. - Координиране и балансиране на количествата нетна електрическа енергия. - Регистриране на графици за доставка на електрическа енергия през Уеб портал. Генериране на различни справки – графично и таблично представяне на договорени и измерени количества електрическа енергия, небаланси. - Следене на почасовите измерени количества електрическа енергия в табличен и графичен вид. - Поддържане и предаване от Изпълнителя на електронна база от данни за часовото и месечното електропотребление на община Ценово. - Оказване на съдействие в процеса на регистрация на обекта на Възложителя. - Участникът следва да разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, която позволява „on line“ достъп за потребителите. - Участникът следва да декларира броя на членовете, присъединени към стандартната му балансираща група. Възложителят няма да заплаща такса за: - Изготвяне, изпращане и регистриране от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране; - Участие в балансиращата група и санкции за излишък или недостиг на небалансите. Изпълнителят отговаря за администрирането на графиците и обмена на информация с ЕСО. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Съгласно чл. 178, ал. 5 от ЗОП, възложителят не е задължен да мотивира невъзможността за разделяне на обособени позици на поръчката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 99772.5 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка е на прогнозна стойност в диапазона от 70 000 лева без ДДС до 264 033 лв без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал.1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая, прогнозната стойност на обществена поръчка е 90 000,00 лева без ДДС и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне“, както и че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, освен това Възложителят не планира възлагането на обществени поръчки за сходни дейности за напред, чиято стойност да надхвърля посочения по-горе праг, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.05.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Цветомир Крумов Петров

VIII.2) Длъжност

Заместник кмет на Община Ценово, упълномощен съгласно Заповед №071 от 25.02.2016г.