Версия за печат

01224-2017-0012

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер БНБ-78359 от дата 05.05.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000694037

BG411, Българската народна банка, пл. Княз Александър I № 1, За: По предмета на поръчката: Лиляна Банчева- тел. 0291451439 и Богдан Губерков - тел. 0291451296; По процедурата Росен Стефанов - тел. 0291451438, България 1000, София, Тел.: 02 91451439; 02 91451296; 02 91451438, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2017-0012_BG.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Българската народна банка

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Развитие и абонаментно обслужване на “Интегрираната статистическа информационна система (ИСИС)” в БНБ”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва извършване на следните дейности: 1. Услуги по проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения („актуализации на системата”) към Интегрираната статистическа информационна система (ИСИС/Системата) в БНБ, подробно описана в Приложение № 1 „Описание на интегрираната статистическа информационна система в БНБ“. Актуализациите на системата се извършват в пълен обхват и сроковете, съгласно Приложение № 3 – „Насоки за развитие и детайлно описание на промените, допълненията и разширението на ИСИС като обхват и функционалности“ и съгласно Техническото и Ценовото предложение на избрания изпълнител. 2. Допълнителни услуги (при необходимост), по проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения (,,актуализации на системата”) към ИСИС, които не са описани в Приложение № 3. Допълнителни услуги („актуализациите на системата“) се извършват съгласно задания и спецификации, предоставяни чрез писмена заявка от възложителя на избрания за изпълнител участник, след съгласуване между страните на обхвата, изискванията, обема на работата и сроковете за тяхното извършване. 3. Безплатна гаранционна поддръжка за период от 1 (една) година на всички актуализации на системата по т. 1. и т. 2. 4. Абонаментно обслужване на ИСИС, при следните условия: - Абонаментното обслужване се осъществява съгласно Приложение № 2 – „Обхват, изисквания и условия за абонаментно обслужване на „Интегрираната статистическа информационна система (ИСИС)” в БНБ”. - След изтичане на безплатната гаранционна поддръжка на съответните актуализации, извършени по т. 1. и т. 2., за същите се осигурява абонаментно обслужване, съгласно Приложение № 2, до изтичане срока на договора. - Абонаментното обслужване се извършва през работни дни, във времето между 8:30 и 18:30 часа или до завършване на работата при проблем/инцидент с най-висок приоритет, наричано по-долу ,,Основен период на абонаментно обслужване” съгласно Приложение № 2. - Абонаментното обслужване извън Основния период на обслужване (във времето от 18:30 до 8:30 часа в работни дни, както и в празнични и почивни дни), се извършва по заявки на възложителя срещу заплащане по часова ставка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поради единност на дейностите, предметът на обществената поръчка не предполага разделянето й на обособени позиции, и това е най-ефективният и икономически изгоден начин за нейното възлагане, т.е. за изпълнение на поръчката да бъде изберан един изпълнител, който да се ангажира с осъществяването на изисканите услуги.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1060000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

05.05.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Снежанка Иванова Деянова

VIII.2) Длъжност

Главен секретар, упълномощен със Заповед № БНБ-43219/25.04.2016 г. на Управителя на БНБ