Версия за печат

02538-2017-0008

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ОПИ-584 от дата 04.05.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Мариан Вачевски, България 1000, София, Тел.: 02 8036024, E-mail: mvachevski@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichno-sstezanie-s-predmet-osiguryavane-na-logi/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Обществената поръчка е с предмет: "Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта" Обществената поръчка се провежда в изпълнение на проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос „Прозрачна и ефективна съдебна система“, бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 - Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на следните събития: 3.1. Обучения, предвидени при реализирането на Дейност 1 на проекта. Предвидено е да бъдат проведени следните обучения: - обучение 1- прокурори - гр. В. Търново - двудневно обучение с една нощувка - обучение 2 - служители - гр. В. Търново - двудневно обучение с една нощувка - гр. София 1 - тридневно обучение без нощувка (за служители от гр. София) - гр. София 2 - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Велико Търново - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Пловдив - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Варна - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Бургас - тридневно обучение с две нощувки (за служители) 3.2.Конференция за публично обсъждане изпълнението на проекта. 3.3.Работна среща за напредъка на проекта, по дейност 2. 3.4. Заключителна пресконференция за отчитане на резултатите по проекта. Индикативен график за провеждане на събитията/мероприятията е посочен в техническите спецификации.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

"Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос „Прозрачна и ефективна съдебна система“, бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 - Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Всички събития, включени в предмета на поръчката, се организират в изпълнение на проект по Оперативна програма "Добро управление" и се финансират със средства от бюджета на проекта. С цел спазване на принципа за добро финансово управление (съгласно чл. 4, т. 8 от Регламент 1303/2013, вр. с чл. 30 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета) е целесъобразно всички събития да бъдат организирани от един и същи изпълнител на обществената поръчка. Прогнозната стойност на обществената поръчка по настоящата процедура е в размер на 85966, 67 лв. (осемдесет и пет хиляди деветстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без вкл. ДДС или 103 160,00 лв. с включен ДДС. Същата се възлага като част (обособена позиция) от обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта и осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта", с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта" Обособена позиция № 2: "Осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта, чрез изработка на рекламни материали" Общата стойност на обществената поръчка по двете обособени позиции е в размер общо на 93 803, 34 (деветдесет и три хиляди осемстотин и три лева и тридесет четири стотинки ) без вкл. ДДС, разделена по обособени позиции, както следва: За Обособена позиция № 1: 85 966, 67 лв. (осемдесет и пет хиляди деветстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без вкл. ДДС За Обособена позиция № 2: 7 836, 67 (седем хиляди осемстотин тридесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) лв. без вкл. ДДС и 9 404,00 лв. с вкл. ДДС. Съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка. Имайки предвид горното, прогнозната стойност на Обособена позиция № 1, представлява 91,65 % от общата стойност на поръчката. Прогнозната стойност на Обособена позиция № 2, представлява 8,35 % от общата стойност на поръчката. С оглед изложеното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Обособена позиция № 2 ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане. В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност за Обособена позиция № 1), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, настоящата обществена поръчка се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка, т.е. провеждане на процедура чрез публично състезание – чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 85966.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 93803.34 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Обособена позиция № 2 – "Осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта, чрез изработка на рекламни материали". Прогнозната стойност на Обособена позиция № 2 e в размер на 7 836, 67 (седем хиляди осемстотин тридесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) лв. без вкл. ДДС, представляваща 8,35 % от общата стойност на поръчката. Тъй като прогнозната стойност на Обособена позиция № 2 е под 30 000 лева, същата попада в приложното поле на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. С оглед изложеното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Обособена позиция № 2 ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Определящото за избора на вида процедура относно възлаганата обществената поръчка е прогнозната стойност за изпълнение на услугата. Също така Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие публично състезание по ЗОП. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.05.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ПЕТКО СТЕФАНОВ ПЕТКОВ

VIII.2) Длъжност

Следовател в специализиран отдел „03“ при НСлС /Определено длъжностно лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-04-115/05.04.2017 г. на г-н Сотир Цацаров – главен прокурор на Република България/