Деловодна информация
00325
1626 28/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/04/2017 (дд/мм/гггг)
00325-2016-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Свети Георги ЕАД 115576405
бул. Пещерско шосе 66
Пловдив BG421 4002 България
Христо Петков - специалист обществени поръчки +359 32602930
unihosp@unihosp.com +359 32644058

Интернет адрес/и

http://unihosp.prozop.com

http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20161110lmpz4387516


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД
33140000      
Доставки

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2406432.82      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на Хемодиализни консумативи 47
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Ротационни титаниеви плаки 17
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Титаниев меш 18
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Системи за задна шийна стабилизация 20
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Тораколумбална стабилизация 21
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Лумбален кейдж 22
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Титаниева плака за напречно стабилизиране 23
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Система за перкутанни техники за укрепване на прешленното тяло 24
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Подвижен шиен диск (динамична стабилизация) 25
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Оторизация от производителя на предложените медицински изделия
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Система за корпектомия 26
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 100% синтетичен антиадхезивен гел от карбоксиметил целулоза и полиетилен оксид (СМС/PEO) 28
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Изделия за атеректостомия 49
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Периферни стентове 50
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Лекарствоотделящ коронарен стент Тип 1 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Лекарствоотделящ коронарен стент Тип 2 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Консуматив за уретерален достъп 54
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Урологичен стент 55
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Лазерно влакно 56
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Нитинолови водачи и екстрактори 57
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“.

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Ендоскопски консуматив 58
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Консуматив за ренален достъп 59
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Порт катетри от полисулфон 62
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Аортен кондуит с клапна протеза двупластинкова и с карбоново и биолитно покритие на клапния ринг 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


ри липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Катетър Фолей трипътен 29
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Шийни и лумбални кейджове 52
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Изделия за стабилизиращи системи 53
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Ацетабуларна капсула за безциментна фиксация с пресфит закрепване с ухо 45
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Комплекти пирони 46
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Анатомичен шиен кейдж 19
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Костни заместители и гранули 27
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на Tитаниеви краниофиксатори 34
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, склад „Медицински изделия“ и/или „Болнична аптека“

Доставка на медицински изделия-консумативи за нуждите на УМБАЛ Свети Георги ЕАД съгласно техническата спецификация на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Оторизация от производителя на предложените медицински изделия    5
Цена
95
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора нараства с 50%, с оглед обезпечение на оставащото време по договора. Посочената прогнозната стойност се отнася за максималното време на договора от 36 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 239-435258 (напр. 2015/S 123-123456)   и  761307 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-30-17    47   Обособена позиция №47 Доставка на Хемодиализни консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сани Мед ЕООД 121427533
ж.к. Яворов, бл. 52
София BG411 1111 България
sanimed@gmail.com +359 29879533
www.xxx.xxx +359 29879533
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

199260      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-31-17    17,18,20,21,22,23,24,25,26,28   Обособени позиции №№17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 и 28
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РСР ЕООД 121706547
ул. Виктор Григорович №3, вх.1, етаж партер, ап. 1
София BG411 1606 България
office@rsr.bg +359 29515976
www.rsr.bg +359 29515932
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

694788.02      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-32-17    49, 50   Обособена позиция №49 Доставка на Изделия за атеректостомия, Обособена позиция №50 Доставка на Периферни стентове
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Маримпекс-7 ЕООД 130489377
бул. Цар Борис III №57
София BG421 1612 България
office@marimpex7.bg +359 29532561
www.marimpex7.bg +359 29525821
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

137842.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-33-17    14 и 15   Обособена позиция №14 Доставка на Лекарствоотделящ коронарен стент Тип 1, Обособена позиция №15 Доставка на Лекарствоотделящ коронарен стент Тип 2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Биоиасис АД 175344799
ул. Ралевица №70, партер, ап. 1А
София BG411 1618 България
office@bioiasis.com +359 24807788
www.bioiasis.com +359 24807788
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

328032      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-34-17    54, 55, 56, 57, 58 и 59   Обособени позиции №№54, 55, 56, 57, 58 и 59
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Вега Медикал ЕООД 201090465
бул. България №109, Бизнес център Вертиго, ет. 2, офис 2.6-2.7
София BG411 1404 България
vodenicharova@vegamedical.bg +359 29714008
www.vegamedical.bg +359 29712085
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

280400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-35-17    62   Обособена позиция №62 Доставка на Порт катетри от полисулфон
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Соломед ЕООД 832018046
ул. Казбек №49
София BG411 1618 България
ljordanova@solomed.eu +359 29555600
www.solomed.eu +359 29559300
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

150800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-36-17    7   Обособена позиция №7 Доставка на Аортен кондуит с клапна протеза двупластинкова и с карбоново и биолитно покритие на клапния ринг
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Интерагро 90 ЕООД 175265750
бул. Александър Стамболийски №190
София BG411 1000 България
office@interagro90.com +359 28548147
www.interagro90.com +359 28548147
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47328      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-37-17    29, 52, 53   ОП №29 Доставка на Катетър Фолей трипътен, ОП №52 Доставка на Шийни и лумбални кейджове, ОП №53 Доставка на Изделия за стабилизиращи системи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хелмед България ЕООД 130477290
ул. Цар Симеон №20
София BG411 1000 България
helmedsf@yahoo.com +359 29200456
www.xxx.xxx +359 24174298
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

55394      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-38-17    45 и 46   Обособена позиция №45 Доставка на Ацетабуларна капсула за безциментна фиксация с пресфит закрепване с ухо, Обособена позиция №46 Доставка на Комплекти пирони
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЮСС Медика ООД 201156292
бул. Цар Борис III №54
София BG411 1612 България
office@ussmedica.bg +359 29532561
www.ussmedica.bg +359 29525821
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

451200      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-42-17    19, 27, 34   ОП №19 Доставка на Анатомичен шиен кейдж, ОП №27 Доставка на Костни заместители и гранули, ОП №34 Доставка на Tитаниеви краниофиксатори
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
17
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Електро Мед България ЕООД 201416886
ул. Милосърдна №8, ет. 1, офис №1
София BG411 1000 България
info@electromed.bg +359 32241604
www.electromed.bg +359 32241606
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

61388      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/04/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва