Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
33914-32 28/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0150 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Г. Ставрева +359 52360511
g.stavreva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3164


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Дост-а и монтаж на офис обз-не за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обсл-е: С-ра, Т-ще, Шумен, дир-я ОДОП Варна и с-р „Оп. д-ти“ гр.Варна, о-л „Оп. д-ти“ към дир-я „Фиск. кон-л“ при ЦУ на НАП
39130000      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка е доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Силистра, Търговище, Шумен при ТД на НАП Варна, дирекция ОДОП Варна и сектор „Оперативни дейности“ гр. Варна, отдел „Оперативни дейности“ към дирекция „Фискален контрол“ при ЦУ на НАП, периодично, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване, съдържаща вид, характеристики и количества от артикулите, цени и място на доставката.
Предметът на поръчката включва:
1. Доставка до работни помещения, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Варна, дирекция ОДОП Варна, сектор „Оперативни дейности“ гр. Варна, отдел „Оперативни дейности“ към дирекция „Фискален контрол“ при ЦУ на НАП и офиси за обслужване: Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна;
2. Разтоварване в съответното работно помещение;
3. Монтаж в съответното работно помещение.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
21000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Варна, бул. „Осми приморски полк” № 128; гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1; гр. Шумен, ул. ”Адам Мицкевич” № 1

Предметът на поръчката обхваща доставка до работни помещения на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Силистра, Търговище и Шумен и монтаж на офис обзавеждане. Офис обзавеждането е подробно описано по видове, размери, характеристики и прогнозни количества в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 21000 лв. без ДДС.
Всяка конкретна доставка и монтаж на офис обзавеждането се извършват в срок съобразно техническото предложение на определения за изпълнител, считано от датата на получаване на заявката от изпълнителя. Гаранционният срок на доставените и монтирани изделия е съобразно техническото предложение на избрания изпълнител, не по-кратък от 24 /двадесет и четири/ месеца. Срокът започва да тече от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за осъществена доставка и монтаж в съответното помещение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора - 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 21 000 лв. /двадесет и една хиляди лева/ без ДДС, съответно 25 200 лв. /двадесет и пет хиляди и двеста лева/ с ДДС.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  764334 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
16       Дост-а и монтаж на офис обз-не за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обсл-е: С-ра, Т-ще, Шумен, дир-я ОДОП Варна и с-р „Оп. д-ти“ гр.Варна, о-л „Оп. д-ти“ към дир-я „Фиск. кон-л“ при ЦУ на НАП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛУКС ДООРС ЕООД 202235650
ж.к. Възраждане бл. 31, ет. 13, ап. 67
Варна BG331 9000 България
luxdoors@abv.bg +359 52500579
+359 52485471
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемо-предавателен протокол за всяка направена доставка и монтаж по конкретна писмена заявка. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнението на договора за съответната дирекция/съответния офис за обслужване. Протоколът се подписва от определения отговорник по изпълнението на договора и задължително и от МОЛ. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Варна и се подписва от определения отговорник по изпълнение на договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/04/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва