Деловодна информация
00983
023-353 19/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
00983-2016-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/suveniri.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка и доставка на рекламни сувенири за нуждите на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ – Варна по две обособени позиции“ 2016-041
79340000      
Доставки

Основната цел на поръчката е избор на изпълнител за изработка и доставка на рекламни сувенири за нуждите на МУ-Варна, съгласно Технически спецификации (Приложение №1).
Предметът на обществената поръчката обхваща две обособени позиции:
Обособена позиция №1 – Рекламни сувенири - офис принадлежности и аксесоари;
Обособена позиция №2 – Рекламни текстилни сувенири
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
180000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Рекламни сувенири - офис принадлежности и аксесоари 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39254000      
39263000      
39294000      
30234000      
39221120      
79340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ №55

Основната цел на поръчката е избор на изпълнител за изработка и доставка на рекламни сувенири за нуждите на МУ-Варна, съгласно Технически спецификации за обособената позиция.
Поръчката включва периодични доставки след предварителна заявка от страна на Възложителя за рекламните сувенири, наричани в документацията „стоки“. В Техническите спецификации са описани 112 броя артикули с общо прогнозно количество 27070 единици. Посочените в техническите спецификации количества са прогнозни и Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените обеми - съобразно потребностите и финансовата си обезпеченост.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да поръчва „стоки”, които не са включени в техническата спецификация, от актуален към момента на подаване на офертата каталог и съгласно технически характеристики и предложени единични цени без ДДС за доставка, коригирани с процента отстъпка, предложен в ценовото предложение
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 2 (два) % от прогнозната стойност на договора.

II.2) Описание 1

Рекламни текстилни сувенири 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18213000      
18235300      
18331000      
18441000      
18936000      
79340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. Марин Дринов №55

Основната цел на поръчката е избор на изпълнител за изработка и доставка на рекламни сувенири за нуждите на МУ-Варна, съгласно Технически спецификации за обособената позиция.
Поръчката включва периодични доставки след предварителна заявка от страна на Възложителя за рекламните сувенири, наричани в документацията „стоки“. В Техническите спецификации са описани 14 броя артикули с общо прогнозно количество 9400 единици. Посочените в техническите спецификации количества са прогнозни и Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените обеми - съобразно потребностите и финансовата си обезпеченост.
Обособена позиция №2 от настоящата поръчка е запазена по смисъла на чл.12, ал.2 и е предназначена за възлагане на участници по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, тъй като в предмета са включени доставки на стоки от Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, приет с РМС №591/18.07.2016г.
(Продължава в допълнителна информация.)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да поръчва „стоки”, които не са включени в техническата спецификация, от актуален към момента на подаване на офертата каталог и съгласно технически характеристики и предложени единични цени без ДДС за доставка, коригирани с процента отстъпка, предложен в ценовото предложение .
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Когато участниците са спец. предприятия на хора с увреждания, същите следва отговарят на условията в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП. За ОП №2 оферти могат да подават и други заинтересовани лица, но офертите им ще ще бъдат разглеждани, само ако няма допуснати оферти на спец. предприятия.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договор е в размер на 2 (два) % от прогнозната стойност на договора.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  760633 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-13    1,2   ОП1: Рекламни сувенири - офис принадлежности и аксесоари, ОП2: Рекламни текстилни сувенири
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Импрес ООД 103054577
ул. Уилям фруд 1
Варна BG331 9000 България
office@impress.bg +359 888266020
+359 52375340
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

180000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва