Деловодна информация
00211
ОП-48 05/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/04/2017 (дд/мм/гггг)
00211-2016-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хасково 000903946
пл.Общински 1
Хасково BG422 6300 България
Надежда Иванова +38 603447
pnovk_haskovo@abv.bg +38 664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://aop.haskovo.bg:8080/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=wb0Uwpe0QSw%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Закупуване и внедряване на оборудване за детски градини по Проект финансиран от Европейския съюз по обособени позиции
39221000      
Доставки

Дейността включва доставка на оборудване за кухни и разливни на детските градини. Предвиденото за закупуване оборудване следва да отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност, както и да гарантира личното пространство на обитателите и да осигурява атмосфера, комфорт и уют. В седем сгради на детски заведения ще бъдат обзаведени помещения за разливни. В ДГ «Слънце» №15, сграда на детска градина се предвижда кухненски блок в който ще се приготвя топла храна и закуски. Предвижда се оборудване на прилежащите помещения (складове) за зеленчуци, месо и отпадъци.
Обектът на поръката съдържа 4 обособени позиции и е по проект “Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция /ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково“ по ОП „Региони в растеж“, процедура „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020 Хасково“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
290630      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 15 „Слънце“- 2 сгради“; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр.Хасково

-Сграда детска градина, с местонахождение: УПИ ІІІ, кв.642 по РП на гр. Хасково, ПИ 77195.710.48 по КК на гр.Хасково
Оборудване на кухня, което включва доставка на електронна везна, нискотемпературен хладилник, среднотемпературен хладилник, стелаж от поцинкована ламарина, работна маса, шкаф с плъзгащи врати, зеленчукорезачка, картофобелачка, транжорна маса,електрическа готварска печка, казан готварски електрически, тръбна ел. скара с водна баня, електрически конвектомат с вграден парогенератор, слаис за колбаси, професионален пасатор, мултифункционален миксер, тави от нераждаема стомана, количка за тави, термокутия, капак от нераждаема стомана, съдомиялна машина за едра кухненска посуда, ел.стерилизатор за ножове, съдомиялна за 10 комплекта, метален шкаф, тоалетен стол за деца с увреждания, комбинирана изтривалка с вложка гума, контейнери за отпадъци.
-Сграда детска ясла с местонахождение: ПИ 77195.710.52 по КК / УПИ ІІ, кв.642 по РП/ на гр.Хасково, ж.к. „Орфей“
Доставка на оборудва
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката и внедряване на оборудването    10
Максимален срок за закриване на рекламации    20
Гаранционен срок    20
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция /ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково“ по ОП „Региони в растеж“,

II.2) Описание 1

„Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 19 „Щурче“- 2 сгради“; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр.Хасково

-Сграда с местонахождение: ПИ 77195.711.13 по КК /УПИ ІІІ, кв.344 по РП/ на гр.Хасково, ул. „Пролетарска“ №7
Доставка на метален шкаф с ламарина от неръждаема стомана, вкл. керамичен плот за вграждане на котлони и кухненски мивки, съдомиялна за 15 и за 10 комплекта, хладилник с фризер, тоалетен стол за деца с увреждания, комбинирана изтривалка с вложка гума.
-Сграда „Усмивка“, с местонахождение: ПИ 77195.711.164 по КК /УПИ І , кв.790 по РП/ на гр.Хасково, ул. „Стефан Стамболов“№7
Доставка на метален шкаф с ламарина от неръждаема стомана, вкл. керамичен плот за вграждане на котлони и кухненски мивки, 2 бр. съдомиялни машини за 15 и за 10 комплекта, хладилник с фризер, тоалетен стол за деца с увреждания,комбинирана изтривалка с вложка гума.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката и внедряване на оборудването    10
Максимален срок за закриване на рекламации    20
Гаранционен срок    20
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция /ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково“ по ОП „Региони в растеж“,

II.2) Описание 1

„Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 11 „Елхица“ - 2 сгради“; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр.Хасково

-Сграда с местонахождение: УПИ І, кв.67а по РП на гр.Хасково, ПИ 77195.728.4 по КК на гр.Хасково
Доставка на метален шкаф с ламарина от неръждаема стомана вкл. керамичен плот за вграждане на котлони и кухненски мивки, съдомиялна за 15 и за 10 комплекта, хладилник с фризер, тоалетен стол за деца с увреждания, комбинирана изтривалка с вложка гума.
-Сграда „Радост“, с местонахождение: УПИ ІІ за детски комбинат, кв.380 по РП на гр.Хасково, ПИ 77195.724.76 по КК на гр.Хасково, ул. „Стефан Караджа“№9
Доставка на метален шкаф с ламарина от неръждаема, вкл. керамичен плот за вграждане на котлони и кухненски мивки , съдомиялна за 15 и за 10 комплекта,хладилник с фризер, тоалетен стол за деца с увреждания, комбинирана изтривалка с вложка гума.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката и внедряване на оборудването    10
Максимален срок за закриване на рекламации    20
Гаранционен срок    20
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция /ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково“ по ОП „Региони в растеж“,

II.2) Описание 1

„Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 20 „Весели очички“ - 2 сгради“; 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр.Хасково

- Сграда детска ясла с местонахождение: ПИ 77195.712.123 по КК /УПИ І детска ясла, кв.329а по РП/ на гр.Хасково, ул. „Булаир“№1
Доставка на метален шкаф с ламарина от неръждаема стомана вкл. керамичен плот за вграждане на котлони и кухненски мивки, съдомиялна за 15 и 10 комплекта, хладилник с фризер, тоалетен стол за деца с увреждания, комбинирана изтривалка с вложка гума.
- Сграда детска градина с местонахождение: ПИ 77195.712.82 по КК /УПИ ІІ за детска градина, кв.326 по РП/ на гр.Хасково, ул. „Филип Тотю“№4.
Доставка на метален шкаф с ламарина от неръждаема стомана вкл. керамичен плот за вграждане на котлони и кухненски мивки, съдомиялна за 15 и 10 комплекта, хладилник с фризер, тоалетен стол за деца с увреждания, комбинирана изтривалка с вложка гума.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставакта и внедряване на оборудването    10
Максимален срок за закриване на рекламации    20
Гаранционен срок    20
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция /ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково“ по ОП „Региони в растеж“,

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 239-435283 (напр. 2015/S 123-123456)   и  761330 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
142    1   „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 15 „Слънце“- 2 сгради“;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
УЛ.СТОЛЕТОВ №127, ЕТ.1, АП.1
ГАБРОВО BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
148411.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

146990      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
143    2   „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 19 „Щурче“- 2 сгради“;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
УЛ.СТОЛЕТОВ № 127, ЕТ.1, АП.1
ГАБРОВО BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
53593.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

52900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
140    3   „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 11 „Елхица“ - 2 сгради“;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД 175448634
РАЙОН СЛАТИНА, УЛ.105-ТА № 3
СОФИЯ BG411 1574 България
shkolsnab_2001@mail.bg +359 28723316
+359 28723316
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
67173.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

41674      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
141    4   „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 20 „Весели очички“ - 2 сгради“;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД 175448634
РАЙОН СЛАТИНА, УЛ.105-ТА № 3
СОФИЯ BG411 1574 България
shkolsnab_2001@mail.bg +359 28723316
+359 28723316
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
56723.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

49066      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/04/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва