Версия за печат

00322-2015-0021

BG-Кърджали: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул. България 41, За: Антоанета Овчарова, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: tovcharova@kardjali.bg, Факс: 0361 62968

Място/места за контакт: сектор Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kardjali.bg/?pid=5,34&pk_type=1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на строителен надзор на обект: Извършване на консервационно-реставрационни работи и експониране на античен и средновековен град Перперикон по проект „Перперикон – минало за бъдеще”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 24-10М1-28 от 23.04.2015г., финансиран по Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство” на Програма БГ08 “Културно наследство и съвременни изкуства”, финансирана от Финансов механизъм на Европейско Икономическо Пространство 2009 – 2014”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осъществяване на строителен надзор на обект: Извършване на консервационно-реставрационни работи и експониране на античен и средновековен град Перперикон по проект „Перперикон – минало за бъдеще”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 24-10М1-28 от 23.04.2015г., финансиран по Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство” на Програма БГ08 “Културно наследство и съвременни изкуства”, финансирана от Финансов механизъм на Европейско Икономическо Пространство 2009 – 2014” Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация), в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; Координация на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация; Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането им в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове. Съгласуване на исканията на плащане на строителя. Строителният надзор ще приема всички строително-монтажни работи, подлежащи на закриване и ще оформя съответните документи. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за строежа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка , която включва - Oрганизацията и методологията за изпълнение на предмета на поръчката - 100т.; тежест: 30
Показател: Финансова оценка , която включва - цена за изпълнение - 100т.; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 688660 от 18.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13385-03 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осъществяване на строителен надзор на обект: Извършване на консервационно-реставрационни работи и експониране на античен и средновековен град Перперикон по проект „Перперикон – минало за бъдеще”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 24-10М1-28 от 23.04.2015г., финансиран по Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство” на Програма БГ08
V.1) Дата на сключване договора
06.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Инвест Консулт” ЕООД, ЕИК:108682002, бул. „Тракия” № 13, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 24466

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.03.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

- Оферта с вх. № 53-00-1305/19.10.2015 год., подадена в 9.14 ч. от „Гарант Инвест”АД, с посочен адрес: гр.Кърджали, ПК 6600, ул. „Волга” № 4, тел: 0361/65171, факс: 0361/65172, e-mail: garant.invest@abv.bg ; - Оферта с вх. № 53-00-1306/19.10.2015 год. подадена в 9.29 ч. от „Линк контрол” ООД, с посочен адрес: гр.София, ПК 1612, ул. „Церова гора” № 10, ет.1, тел: 02/427 21 33, факс: 0888 127 222, e-mail:link@link-bg.net; - Оферта с вх. № 53-00-1313/19.10.2015 год. подадена в 14.28 ч. от „Агроводинвест” ЕАД, с посочен адрес: гр. София, ПК 1618, бул. „Цар Борис ІІІ” № 136, ет. 10, изп. директор инж. Ангел Ангелов, тел: 02/ 95 59 736, факс: 02/95 59 736, e-mail: avisof@abv.bg, www.agrovodinvest.com; - Оферта с вх. № 53-00-1315/19.10.2015 год. подадена в 15.15 ч. от ДЗЗД „Обеднение Трансеко”, с посочен адрес: гр.Кърджали, ул. „Булаир” № 14, вх. А, ет.1, ап.1, тел./факс: 0361/6 11 10; 6 00 05, e-mail: ekoinjenering@abv.bg; - Оферта с вх. № 53-00-1316/19.10.2015 год. подадена в 15.18 ч. от „Инвест Консулт” ЕООД, с посочен адрес: гр.Кърджали, бул. „Тракия” № 13, тел./факс: 0361/24466, e-mail: invest_consult_k@abv.bg.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор