Версия за печат

02711-2017-0053

BG-с.Старо Оряхово:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 138 от дата 29.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120080

BG331, ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8, За: инж.Слави Златинов- главен инженер при ТП ДЛС Шерба, България 9110, с.Старо Оряхово, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05141 2358

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sidp.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://wp.me/p82oGs-cNI.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Извършване на услуга, включваща товаро- разтоварни дейности с включен транспорт за нуждите на ТП „ДЛС Шерба“ за 2017 година, съгласно техническа спецификация.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на услуга, включваща товаро- разтоварни дейности с включен транспорт за нуждите на ТП „ДЛС Шерба“ за 2017 година, съгласно техническа спецификация“. ВИД НА УСЛУГИТЕ– услугите, предмет на обществената поръчка включват: 1. товаро- разтоварни дейности и транспорт на дивеч; 2. товаро- разтоварни дейности и транспорт на селскостопанска продукция; 3. товаро- разтоварни дейности и транспорт на машини; 4. товаро- разтоварни дейности и транспорт на задържани, иззети и/или конфискувани вещи и превозни средства-предмет на нарушения или средство за извършени нарушения на законовите разпоредби; Изпълнението на услугите ще се извършва според възникналата необходимост и при изрично възлагане от страна на ТП „ДЛС Шерба”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс за 2017 год. определен от Възложителя в общ размер на 15000 лева без ДДС, от които прогнозно до 4 000 лв. без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на дивеч, прогнозно до 3 000 лв. без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на селскостопанска продукция, прогнозно до 5000 лв. без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на машини и прогнозно до 3000 лева без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на задържани, иззети и/или конфискувани вещи и превозни средства-предмет на нарушения или средство за извършени нарушения на законовите разпоредби . Изпълнението на услугите се извършва единствено и само след заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно посочените условия и до определеният максимален прогнозен финансов ресурс определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в общ размер на 15000 лева без ДДС. За посочената сума се сключва договор, но Възложителят не се ангажира с усвояване в пълен обем.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Естеството на доставката не предполага разделянето й на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 78822 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден прогнозен финансов ресурс на СИДП ДП- гр. Шумен за 2017 година в размер от 78822 лева без ДДС по т.20- товаро – разтоварни дейности и транспорт работници ЛКМ и друг транспорт от Раздел "Услуги" на Приложение №1 към Заповед №356/29.11.2016г . на директора на Североизточно държавно предприятие - гр.Шумен .


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение №36 от дата 31.01.2017 г. на зам.директора на ТП ДЛС Шерба, оправомощен със заповед №374/05.12.2016г. на директора на ТП ДЛС Шерба е открита процедура чрез публично състезание с посочения предмет. Същата е публикувана с референтен номер в РОП №02711-2017-0023. Съгласно Доклад №1/22.02.2017г. и приложения към същия Протокол №1/22.02.2017г. на комисията , назначена със Заповед №76/22.02.2017г. на зам.директора на ТП ДЛС Шерба- Възложител, оправомощен със Заповед №374/05.12.2016г. на директора на ТП ДЛС Шерба е установено, че до изтичане на крайният срок за депозиране на оферти обявен от възложителя, а именно до 17.00 часа на 21.02.2017г. , такива не са постъпили от евентуални участници , поради което са налице основаният на чл.110, ал.1, т.1 , предложение първо от ЗОП .Процедурата е прекратена с Решение №77/22.02.2017г. на зам.директора на ТП ДЛС Шерба - Възложител, оправомощен със Заповед №374/05.12.2016г. на директора на ТП ДЛС Шерба .

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„Трансмар 57” ЕООД, ЕИК 103957170 , седалище и адрес на управление: гр.Долни чифлик, обл.Варна, ул.“Опълченска“ №2

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 36 от 31.01.2017 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 02711-2017-0023

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Правно основание за провеждане на процедурата: Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл.18, ал.1, т.13 от ЗОП. Предвид стойността на обществената поръчка и във връзка с чл.20 , ал.2, т.2 от ЗОП , Възложителят прилага предвидените в закона правила за пряко договаряне и при стриктно спазване на общите разпоредби и основни принципи при възлагане на обществени поръчки. Възложителят взема решение за откриване на процедура , с което одобрява поканата за обществената поръчка.Процедурата се открива на основание чл. 182, раздел III , глава двадесет и пета , във връзка с чл.18, ал.1, т.13 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Радослав Бойчев Радев

VIII.2) Длъжност

зам.директор, оправомощен със заповед №374/05.12.2016г. на директора на ТП ДЛС Шерба