Версия за печат

04005-2017-0003

BG-Сливен:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД-02-10-01 от дата 28.03.2017 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 202311429

BG342, Пътнически превози ЕООД, ул.Стефан Караджа №3, За: Галина Генова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 625334, E-mail: pprevozi@gmail.com, Факс: 044 625334

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.pprevozi-sliven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/.

I.4) Основна дейност

Транспортни услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка и монтаж на компоненти за Система за информация на пътниците в реално време, в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Избор на изпълнител за доставка, внедряване и поддръжка на Система за информация на пътниците в реално време за движението на превозните средства, обслужващи маршрутните линии от градската общинска мрежа, достъпна и в интернет. Системата за информиране на пътниците включва следните компоненти: 1. Доставка, инсталиране и настройване на 37 GPS и бордови устройства за 29 автобуса /27 нови и 2 стари /и 8 тролейбусa; 2. Доставка, инсталиране и тестване на хардуер за управление на информационната система – Система за информиране на пътници – 1 сървърна система (обслужващ компютър, шкаф, автономно захранване и т.н.); 3. Доставка, инсталиране и тестване на софтуер за информационната система (вкл. мобилно приложение - интернет портал с мобилна версия)- Система за информиране на пътници, със следните основни функционалности: Гъвкаво управление на системата – възможност за управление на организации, потребители, правомощия, системни настройки и настройки на устройства свързани със Системата за информиране на пътници в реално време. Възможност за създаване, преглеждане, редактиране и изтриване (CRUD) на устройства, линии и маршрути, спирки и депа, зони, автопарк, разписания и наряди, шофьори, графици и смени. Информация за пътната обстановка. Изпращане на съобщения – системата позволява изпращането на текстови съобщения за линии, за индивидуални превозни средства, за групи превозни средства. Възможност за генериране на стандартни и персонализирани справки за работата на системата; 4. Доставка и монтаж на 6 електронни табла за спирки, вкл. захранване и комуникационна линия със следните основни параметри: визуални табла /многоредови – най-малко двуредови/, даващи информация за приближаващо превозно средство с очаквано време на пристигане и персонални съобщения от диспечер; 5. Доставка и монтаж на 143 статични табла по спирките - табла по спирките с отпечатана схема на градския транспорт и отбелязване на линиите, които преминават през конкретната спирка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.015-0003-C01, по проект "Интегриран градски транспорт гр. Сливен", по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Дейностите предмет на обществената поръчка са сходни и свързани помежду си; гаранционните им срокове са еднакви, поради което икономически и технически не е ефективно и ефикасно да бъдат възложени на различни изпълнители.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 442808 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Енчо Петров Петров

VIII.2) Длъжност

Управител на ''Пътнически превози''ЕООД Сливен