04005-2017-0003
Технически редакции | ||
28.03.2017 13:51 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2017 13:48 ч. : | 28/03/2017 13:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2017 13:48 ч. : | 28/03/2017 13:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Сливен:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Секторен
BG342, Пътнически превози ЕООД, ул.Стефан Караджа №3, За: Галина Генова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 625334, E-mail: pprevozi@gmail.com, Факс: 044 625334
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.pprevozi-sliven.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/.
Транспортни услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка и монтаж на компоненти за Система за информация на пътниците в реално време, в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен“
Избор на изпълнител за доставка, внедряване и поддръжка на Система за информация на пътниците в реално време за движението на превозните средства, обслужващи маршрутните линии от градската общинска мрежа, достъпна и в интернет. Системата за информиране на пътниците включва следните компоненти: 1. Доставка, инсталиране и настройване на 37 GPS и бордови устройства за 29 автобуса /27 нови и 2 стари /и 8 тролейбусa; 2. Доставка, инсталиране и тестване на хардуер за управление на информационната система – Система за информиране на пътници – 1 сървърна система (обслужващ компютър, шкаф, автономно захранване и т.н.); 3. Доставка, инсталиране и тестване на софтуер за информационната система (вкл. мобилно приложение - интернет портал с мобилна версия)- Система за информиране на пътници, със следните основни функционалности: Гъвкаво управление на системата – възможност за управление на организации, потребители, правомощия, системни настройки и настройки на устройства свързани със Системата за информиране на пътници в реално време. Възможност за създаване, преглеждане, редактиране и изтриване (CRUD) на устройства, линии и маршрути, спирки и депа, зони, автопарк, разписания и наряди, шофьори, графици и смени. Информация за пътната обстановка. Изпращане на съобщения – системата позволява изпращането на текстови съобщения за линии, за индивидуални превозни средства, за групи превозни средства. Възможност за генериране на стандартни и персонализирани справки за работата на системата; 4. Доставка и монтаж на 6 електронни табла за спирки, вкл. захранване и комуникационна линия със следните основни параметри: визуални табла /многоредови – най-малко двуредови/, даващи информация за приближаващо превозно средство с очаквано време на пристигане и персонални съобщения от диспечер; 5. Доставка и монтаж на 143 статични табла по спирките - табла по спирките с отпечатана схема на градския транспорт и отбелязване на линиите, които преминават през конкретната спирка.
НЕ
ДА
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.015-0003-C01, по проект "Интегриран градски транспорт гр. Сливен", по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Дейностите предмет на обществената поръчка са сходни и свързани помежду си; гаранционните им срокове са еднакви, поради което икономически и технически не е ефективно и ефикасно да бъдат възложени на различни изпълнители.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
28.03.2017 г.
VIII: Възложител
инж.Енчо Петров Петров
Управител на ''Пътнически превози''ЕООД Сливен