Версия за печат

00753-2017-0015

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 302-РД-01-03 от дата 23.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=138.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на доставчик на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети по проект BG05M2OP001-3.002-0215 „Да успеем всички заедно”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” със следните обособени позиции: •Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети“ •Обособена позиция №:2 „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставките за Обсобена позиция 1 включват: 1. Баджове – 656 броя; 2. Химикалки – 1611 броя; 3. Джобове – 63 броя; 4. Телбод машинка – 33 броя; 5. Перфоратор машинка – 33 броя; 6. Комплект цветни моливи 12 цвята – 113 броя; 7. Моливи, черни обикновенни – 370 броя; 8. Самозалепващи листчета – 62 броя; 9. Ножици 16 см. – 126 броя; 10. Ножица 25 см - 4 броя; 11. Макетни ножчета – 14 броя; 12. Тетрадки малък формат – 20 броя; 13. Тетрадка малък формат тесни и широки редове 20л. – 34 броя; 14. Тетрадки голям формат – 342 броя; 15. Тиксо двойнозалепващо – 44 броя; 16. Тиксо хартиено - 19 броя; 17. Тиксо, обикновено – 30 броя; 18. Лепило, канцеларско – 94 броя; 19. Лепило, секундно – 21 броя; 20. Лепило, сухо – 166 броя; 21. Маркери за бяла дъска – 134 броя; 22. Маркери, цветни – 351 броя; 23. Маркер, перманентен, черен – 2 броя; 24. Гума – 95 броя; 25. Водни бои, комплекти – 42 броя; 26. Темперни бои, комплекти – 22 броя; 27. Акварелни бои, комплекти – 186 броя; 28. Флумастери, комплект – 186 броя; 29. Четки за рисуване – 169 броя; 30. Скицник, 25х35см – 103 броя; 31. Скицник, 35х50см – 59 броя; 32. Скицник със спирала – 84 броя; 33. Гланцово блокче – 115 броя; 34. Албум за снимки – 37 броя; 35. Острилка за молив, единична - 73 броя; 36. Острилка за молив, двойна – 16 броя; 37. Пастели, сухи, комплект 12 цвята – 39 броя; 38. Пластилин, комплект – 19 броя; 39. CD дискове, R 700MB – 579 броя; 40. DVD дискове – 100 броя; 41. Дискове 3D – 10 броя; 42. Фолио за ламиниране, A4 80 микрона, пакет – 9 броя; 43. Самозалепващ куб цветен – 25 броя; 44. Карфици, обикновенни – 7 броя; 45. Цветни карфици за корково табло – 14 броя; 46. Коркова дъска – 21 броя; 47. Корково табло с дървена рамка – 6 броя; 48. Копирна хартия, бяла, пакет – 184 броя; 49. Копирна хартия, цветна – 139 броя; 50. Хартия за флипчарт – 9 броя; 51. Паус – 5 броя; 52. Керп хартии – 20 броя; 53. Картон, цветен /лист/ - 600 броя; 54. Картонени кутии – 20 броя; 55. Картони цветни – 30 броя; 56. Картон, бял, А4 – 240 броя; 57. Телчета за телбод – 50 броя; 58. Коректор лента – 22 броя; 59. Лепило за хартия – 6 броя; 60. Чанти от полиетилен – 15 броя; 61. Кърпички за бяла дъска – 1 брой; 62. Линийка – 6 броя; 63. Чертожни средства – 20 броя; 64. Магнити-информационни и рекламни на клубовете – 140 броя; 65. Магнити – 10 броя; 66. Пластмасови кутии за материали – 18 броя; 67. Бял и червен – макраме – 6 броя; 68. Боя за яйца – 6 броя; 69. Оцветителни пасти за латекс – 40 броя; 70. Лак за дърво – 3 броя; 71. Въжета – 30 броя; 72. Фасаген – 40 броя; 73. Грунд – 2 броя; 74. Палитри – 10 броя; 75. Катастрони – 30 броя; 76. Щипки за стъкла – 50 броя; 77. Черен туш – 10 броя; 78. Самозалепваща лента, 19 мм х 66 м – 5 броя; 79. Двойнозалепваща лента, 38 мм х 25 м – 5 броя; 80. Велурено блокче – 20 броя; 81. Тънкописец, черен – 1 брой; 82. Тебешир100бр/96 бели и 4 цветни – 10 броя; 83. Самозалепващи се копчета за декорация, микс от 250 гр. – 1 брой; 84. Стикери – 2 броя; 85. Копчета звездички – 1 брой; 86. Тонер касета за HP lazer Jet 1018 – 41 броя; 87. Тонер касета за BROTHER MFC-8460N – 22 броя; 88. Тонер касета за XEROX WORKCENTRE 3220 – 20 броя; Доставките за Обсобена позиция 2 включват: 1. Папки пластмасови с перфорация, от ПВЦ, А4 – 1105 броя; 2. Класьори за съхранение на документи, формат А4 – 167 броя; 3. Диплянки за кампании – многоцветен печат 4 вида, формат А4, тройно сгъваеми – 440 броя; 4. Диплянки за кампании – многоцветен печат 8 вида, формат А4, тройно сгъваеми – 480 броя; 5. Кабърчета - 30 бр в опаковка - 2 броя; 6. Тефтери и бележници, корица-картонена, размер А6 – 100 броя; 7. Кламери метални, 30 мм., 100 бр. в опаковка – 61 броя. Подробните изисквания са посочени в техническата спецификация неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект: „Да успеем всички заедно”, ДБФП BG05M2OP001-3.002-0215-С01/23.01.2017 г, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M2OP001-3.002 “Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства и/или търсещи или получили международна закрила“ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж"

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 24652 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пламен Стефанов Петков

VIII.2) Длъжност

Зам.-Кмет "БИП" на Община Свищов, упълномощен със Заповед №296-РД-01-03/21.03.2017 год. на Кмета на Община Свищов