00030-2015-0035
Технически редакции | ||
15.03.2017 11:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2017 11:56 ч. : | 2017 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2017 11:45 ч. : | 15/03/2017 11:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2017 11:45 ч. : | 15/03/2017 11:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Силистра:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Община Силистра, ул. Симеон Велики №33, За: Женя Димитрова - гл. експрет Обществени поръчки, България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 816343
Място/места за контакт: дирекция ПравнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=297.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса от списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания” Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Процедура за възлагане на обществена поръчка
Августа ЕООД; ЕИК148084977, ул. Братя Миладинови 63а, България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 632507, E-mail: avgusta2@abv.bg
НЕ
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса от списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания
31.12.2016 г.
НЕ
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
07.02.2017 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
15.03.2017 г.
Възложител