Версия за печат

01008-2017-0005

BG-Камено:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 12-00-44 от дата 14.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057001

BG341, Община Камено, ул.Освобождение 101, За: Димитър Петров - Зам. кмет, България 8120, Камено, Тел.: 05515 3008, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.kameno.bg/bg/public-orders.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Предоставяне на услуги от медицински персонал в оборудван медицински кабинет на територията на гр. Камено, както следва: извършване на физикални прегледи на пациенти с цел определяне на здравния им статус, извършване на основни диагностично-терапевтични процедури и оказване на неотложна медицинска помощ чрез МПС със специално предназначение - линейка”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката: „Предоставяне на услуги от медицински персонал в оборудван медицински кабинет на територията на гр. Камено, както следва: извършване на физикални прегледи на пациенти с цел определяне на здравния им статус, извършване на основни диагностично-терапевтични процедури и оказване на неотложна медицинска помощ чрез МПС със специално предназначение - линейка”, включващ следното: 1. Услугата се осъществява чрез предоставяне на: - 12 часова (нощна) медицинска помощ на територията на общината, от 19:00 до 07:00 часа в делничните дни от седмицата с осигурено транспортиране с линейка в случай на нужда. По време на дежурството линейката следва да се намира в готовност на територията на гр. Камено. - 24 часова (денонощна) медицинска помощ на територията на общината в почивните и празнични дни с осигурено транспортиране с линейка в случай на нужда. По време на дежурството линейката следва да се намира в готовност на територията на гр. Камено. 2 Изпълнителят, следва да обзаведе и обезпечи с медицинска апаратура и оборудване предоставеното от Възложителя общинско помещение за организиране и извършване на спешните медицински дейности за срока на действие договора. Минимално изискваща се медицинска апаратура в кабинета: • Ехограф – 1 брой; • ЕКГ – апарат – 1 брой; • Дефибрилатор – 1 брой; • Монитор за следене на биологичните показатели на спешни/интензивни пациенти - 1 брой; Минимално изискващо се оборудване в кабинета оборудване: • Медицинска кушетка – 1 брой; • Бюро – 1 брой; • Медицинска витрина за съхранение на лекарствени продукти – 1 брой. 3. Изпълнителят следва да осигури и предостави лекарствени средства и консумативи, необходими за упражняване на дейността, които следва да се предоставят на пациентите на общината безвъзмездно, за срока на действие на договора. 4. Изпълнителят следва да осъществява посочените медицински дейности и здравни услуги чрез осигурени от него лекари/фелдшери, които следва да притежават доказан трудов стаж в звено "Спешна помощ" или еквивалент минимум 15 (петнадесет) години. 5. Изпълнителят следва да има възможност да обезпечава изпълнението на здравните услуги с осигурена собствена/наета клинична лаборатория на територията на Област Бургас за извършване на изследвания. 6. Изпълнителят следва да има възможност да обезпечава изпълнението на здравните услуги с осигурено собствено/наето лечебното заведение на територията на Област Бургас. Всички манипулации и интервенции за пациентите извън спешните следва да се извършват на територията на лечебното заведение. 7. Изпълнителят следва да има внедрена автоматизирана система за обработка на данни и поддръжка на електронно здравно досие, в което да се отразяват проведените прегледи на пациентите, стойността на изпълнените здравни услуги и дейности при гарантиране на правата за опазване на тайната относно неговото здравно състояние.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Естеството на поръчката не позволява да бъде разделене на позции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 151800 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозна стойност на поръчката е стойност за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 151 800 лева - освободена доставка по смисъла на чл.39, т.1 от ЗДДС, поради което сама по себе си процедурата попада в праговете на чл.20, ал.2 от ЗОП, където е предвидено, че се в този случай възложителят провежда процедура по чл.18, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

съгласно чл. 197 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ЖЕЛЬО ВАСИЛЕВ ВАРДУНСКИ

VIII.2) Длъжност

КМЕТ НА ОБЩИНА КАМЕНО