Версия за печат

00339-2017-0002

BG-Ямбол:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД/02-00138 от дата 13.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Мария Караиванова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/165.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изготвяне на оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на изготвени инвестиционни проекти и надзор по време на строителството за обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол по две обособени позиции“: Обособена позиция № 1: Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол; Обособена позиция № 2: Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Оценяване на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване строителен надзор на строежи за обновяване и модернизиране на обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол - Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол и Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол”. Изпълнителят на всяка обособена позиция, в качеството му на Консултант по смисъла на ЗУТ, следва да оцени съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и да упражни строителен надзор при обновяване и модернизиране на съответния строеж – предмет на обособената позиция, включен в обхвата на поръчката: -Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол, с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Стефан Караджа” № 72 – Обособена позиция № 1; -Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол, с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Милин камък” № 6 – Обособена позиция № 2. В изпълнение на настоящата обществена поръчка Изпълнителят на всяка обособена позиция следва да извърши качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя, следните дейности: -Оценки на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект за строежа - предмет на настоящата поръчка, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна, съгласно чл.142 ал. 10 от ЗУТ, и оценка за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169 ал. 1, т. 6 от ЗУТ, съгласно чл. 142, ал. 11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие; -Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инвестиционния проект, и издаване на разрешение за строеж за обекта – предмет на поръчката; -Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; -Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба; -Контрол върху кадастралното заснемане на обекта от Изпълнителя по Договора за инженеринг (проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор), изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР; -Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и актуализиран Технически паспорт за строежа, съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите; -Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Удостоверения за въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на поръчката; -Управление на процесите по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове на строежа; -Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020 г.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

За обособена позиция № 1: Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол финансирането се осигурява от бюджета на проект „Устойчиво и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на община Ямбол” – обект СОУ „Климент Охридски” – гр. Ямбол по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039, Договор № BG16RFOP001-1.017-0001-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол. За обособена позиция № 2: Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“ финансирането се осигурява от бюджета на проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 3 „Регионална образователна инфраструктура”, процедура BG16RFOP001-3.002, Договор № BG16RFOP001-3.002-0028-C02 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 36179 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозната стойност на обществената поръчка е 36 179 (тридесет и шест хиляди сто седемдесет и девет) лв. без ДДС, формирана като сбор от прогнозните стойности на всяка една от обособените позиции, разпределени както следва: 1. Максимална прогнозна стойност за Изготвяне на оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на изготвени инвестиционни проекти и за упражняване на строителен надзор по време на строителството на Обособена позиция № 1: Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол – 24 310 (двадесет и четири хиляди триста и десет) лв. без ДДС; 2. Максимална прогнозна стойност за Изготвяне на оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на изготвени инвестиционни проекти и за упражняване на строителен надзор по време на строителството на Обособена позиция № 2: Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“ – 11 869 (единадесет хиляди осемстотин шестдесет и девет) лв. без ДДС, т.е. под предвидения в чл.20 ал.1 т. 1 б."б" праг. Същевременно съобразно направеното прогнозиране и планиране на предстоящите обществени поръчки, които община Ямбол смята да възложи през следващите дванадесет месеца, са налице идентични или сходни потребности с тези на настоящата процеура, поради което съобразно общата им прогнозна стойност и по аргумент от чл.27 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, възлагането на дейностите за изготвяне на оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на изготвени инвестиционни проекти и надзор по време на строителството се извършва по реда на откритата процедура по смисъла на чл.18, ал. 1 т.1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, в случай че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка.Когато определеният изпълнител на настоящата обществена поръчка е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Красимира Петрова Петрова

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на община Ямбол, упълномощена със Заповед РД/02-00985/22.12.2015г.