01467-2016-0059
BG-София: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Д. Василева, България 1784, София, Тел.: 02 8958914, E-mail: dimitrinka.vasileva@cez.bg, Факс: 02 8272171
Място/места за контакт: Дирекция Тръжни процедури и регистриранеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://cez-rp.bg.
Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=39533&companyId=20808.
Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
«ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА „ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ“ АД». Предметът на обществената поръчка е разделен на две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция 2: „Доставка на други канцеларски материали (запазена на основание чл. 16г от ЗОП)”.
Предметът на поръчката е периодични доставки на канцеларски материали, след заявки, по списък и/или от каталог с канцеларски материали на Изпълнителя до складове на Възложителя, отговарящи на технически изисквания и условия от настоящата документация за участие, които за краткост по-надолу ще бъдат наричани „стока“. Канцеларските материали са предназначени за обезпечаване работата на работниците и служителите в структурата на Възложителя. Възложителят генерира поръчки 4 (четири) пъти в месеца и ги отправя по факс или електронна поща до Изпълнителя в началото на всяка седмица от месецa. Всяка поръчката се представя във вид на електронна таблица, включваща данни за вида на стоката, конкретните количества, единична и обща цена, срок и място за доставка. Освен тези поръчки, Възложителят има право и едностранно да определя количеството на заявяваните стоки и периодичността на доставката. Количествата се определят на база необходимостта и финансовата обезпеченост за изпълнението на поръчката, съгласно всяка конкретна заявка на Възложителя. Фабричната опаковка на стоките е задължение на Изпълнителя. Тя трябва да предпазва стоката от външни въздействия по време на транспортиране и съхранение на склад. Канцеларските материали трябва да са етикетирани в съответствие с „Наредбата за етикетиране на нехранителни стоки” на български език, обозначени върху опаковката. Изпълнителят изготвя и съгласува с Възложителя електронна таблица (файл-поръчка), съдържаща списък с: 1) основни канцеларски материали с фиксирани цени за целия период на договора и 2) стоки от каталога с посочени в него крайни цени и % отстъпка от каталожната цена. При промяна на каталога и/или цените в него, Изпълнителят е длъжен да уведоми Възложителя за промяната, като новите цени ще са валидни след 15 календарни дни от датата на уведомяването (от 16-тия ден от датата на уведомяването). Уведомяването следва да се извърши по начин, позволяващ установяването на датата, на която е направено – чрез лично предаване срещу подпис, чрез писмо или по електронна поща до лицето за контакт по договора от страна на Възложителя.
30192000, 30192121, 30192125, 30192100, 22850000, 22852000, 22853000, 30197630, 30197220, 30192130, 30192132, 30192160, 30192800
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № PPD16-062
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД, ЕИК 000708921, бул. Витоша № 146, вх. Б, ет. 5, България 1463, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717
URL: www.mbm-bg.com.
НЕ
4
ТОП ЕЛАНА ООД, ул. Г.С.Раковски № 145А, ет. 3, ап. 14, България 1164, София, Тел.: 02 9430565, E-mail: topelana@abv.bg, Факс: 02 8433216
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.03.2017 г.
1. ПЕРУН ККБ ЕООД; 2. ОФИС ТРЕЙД България ЕООД; 3. ТОП ЕЛАНА ООД; 4. Мениджмънт Бизнес Машин ООД; 5. ТРАНС КО 04, ЕООД; 6. РОНОС ООД
ПРИЛОЖЕНИЕ Г