Версия за печат

00272-2017-0002

BG-С.РУЖИНЦИ:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 131 от дата 08.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159682

BG311, ОБЩИНА РУЖИНЦИ, С.РУЖИНЦИ, УЛ. ГЕОРГИ ДИМИТРОВ №31, За: ЕВТИМ ЕВТИМОВ, България 3930, С.РУЖИНЦИ, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/59-открита-процудура-00272-2017-0002.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза "работни" и упражняване на авторски надзор, във връзка с подготовката на община Ружинци за кандидатстване по "Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.“ по обособени позиции: Обособена позиция №1 „Реконструкция и изграждане на нови участъци на вътрешната водопроводна мрежа на с. Дреновец в Община Ружинци” и Обособена позиция №2 „Реконструкция и изграждане на нови участъци на вътрешната водопроводна мрежа на с. Плешивец в Община Ружинци“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е проектиране и осъществяване на авторски надзор на обект „Реконструкция и изграждане на нови участъци на вътрешната водопроводна мрежа на с. Дреновец в Община Ружинци” и обект „Реконструкция и изграждане на нови участъци на вътрешната водопроводна мрежа на с. Дреновец в Община Ружинци”. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции за дейности: проектиране и авторски надзор е фактът, че съгласно чл. 162 от ЗУТ, авторският надзор се осъществява от проектанта, изготвил инвестиционния проект. Този факт обуславя наразривната връзка между двете дейности по изпълнение, като показва, че всеки обект следва да бъде изпълнен от един изпълнител и не е целесъобразно неговото разделяне на обособени позиции по дейности. Проектната документация да съдържа най-малко следните проектни части: част Водоснабдяване; част Геодезия; част Инженерна геология и хидрогеология (при необходимост); част Конструктивна (при необходимост); част ВОБД и възстановяване на пътна настилка; част ПБЗ; част ПБ; част ПУСО; част Количествени сметки, количествено-стойностни сметки с ориентировъчни цени на видовете работи. Проектната документация да се представи в пет хартиени екземпляра и два екземпляра на електронен носител.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка ще се финансира по "Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски земеделски фонд за развитие на европейските райони, по мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони", подмярка 7.2 "Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура".

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 210000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б."б" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуга е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 210 000 лева без ДДС, но в момента на обявяване на поръчката на Възложителя са известни други сходни дейности, като общата им стойност надхвърля 264 033 лв. без вкл. ДДС. Именно заради това възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие открита процедура по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществени поръчки /ЗОП/

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Александър Иванов Александров

VIII.2) Длъжност

Кмет община Ружинци