00272-2017-0001
Технически редакции | ||
06.03.2017 14:30 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.03.2017 14:16 ч. : | 06/03/2017 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.03.2017 14:16 ч. : | 06/03/2017 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-С.РУЖИНЦИ:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG311, ОБЩИНА РУЖИНЦИ, С.РУЖИНЦИ, УЛ. ГЕОРГИ ДИМИТРОВ №31, За: ЕВТИМ ЕВТИМОВ, България 3930, С.РУЖИНЦИ, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/58-открита-процедура-00272-2017-0001.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
“Изработване на проект за Общ устройствен план на община Ружинци, област Видин“
"ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА РУЖИНЦИ, ОБЛАСТ ВИДИН", в т.ч.: 1. Изготвяне на предварителен проект на ОУП; 2. Изготвяне на окончателен проект на ОУП; 3. Изготвяне на Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР. На основание чл. 126, ал. 4 на ЗУТ, Общият устройствен план на общината следва да се изработва в две фази, както следва: • Първа фаза – Предварителен проект; • Втора фаза – Окончателен проект. Съдържанието на проектно-проучвателните работи (ППР) по всяка фаза се определя от чл. 18 и чл. 19 на Наредба № 8 на МРРБ за обема и съдържанието на устройствените планове. Изпълнителят на проекта следва стриктно да изпълнява тези нормативни изисквания за обхвата на ППР и по своя инициатива да включи допълнителни проучвания, имащи отношение към устройственото развитие и планиране на Община Ружинци. Плановото задание изисква изработването на Общ устройствен план на Община Ружинци да се осъществи в съответствие с разпоредбите на чл. 125 и чл. 126 от Закона за устройство на територията, както и чл. 16, ал.1, чл. 17, чл. 18 и чл. 19 от Наредба № 8 за обема и съдържанието на устройствените планове.
НЕ
НЕ
НЕ
Липсата на разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е продиктувано от факта за нецелесъобразност на такова разделяне, както и че не е налице такава част от предмета на настоящата обществена поръчка, която може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка, систематично свързана с другите позиции.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б."б" от ЗОП, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 126 305,00 лева /сто двадесет и шест хиляди триста и пет лева и 00 стотинки/ без ДДС или 151 566,00 лева /сто петдест и една хиляди петстотин шестдесет и пет лева и 00 стотинки/ с ДДС, но на Възложителя са известни към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка и други поръчки за възлагане със сходен/идентичен предмет, чиято стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б."б" от ЗОП и Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие открита процедура по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалбите се подават, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. изтичането на срока по чл. 100, ал. 4 - срещу решението за одобряване на поканата за потвърждаване на интерес и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, с което одобряват промените в покана за потвърждаване на интерес; 3. изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 4. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 5. публикуването на решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8 - 10 и 13; 6. получаването на решението за предварителен подбор или за приключване на диалога; 7. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 8. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност. Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 6, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
06.03.2017 г.
VIII: Възложител
Александър Иванов Александров
Кмет община Ружинци