Деловодна информация
00640
Обявление 02/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00640-2016-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания"
85111000      
Услуги

„Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания" - Периодичните медицински прегледи на работещите в Софийския университет ‚Св. Климент Охридски“ се извършват в съответствие с Наредба № 3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, издадена от министъра на народното здраве, обн. - ДВ, бр. 16 от 27.02.1987 г.; доп., бр. 65 от 09.08.1991 г.; изм., бр. 102 от 13.12.1994 г.; изм., бр. 78 от 30.09.2005 г.) и Наредба № 7 от 15 август 2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплей, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на здравеопазването, обн. - ДВ, бр. 70 от 26.08.2005г.
Обхватът и основните параметри на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации - Част II, Глава втора от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
62903.35      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85121000      
85145000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София - в специализираните кабинети и лаборатории на избрания Изпълнител за извършване на медицински прегледи и изследвания

Видовете пакети медицински предгледи и изследвания и броят на служителите, за които които ще бъдат проведени до края на 2019 г. са, както следва: Пакет 1 /офталмолог/ - 3160 бр.; Пакет 2 /терапевт, лабораторни изследвания- урина/-550 бр.; Пакет 3 /терапевт и офталмолог, лабораторни изследвания- урина/-2100 бр.;Пакет 4 /терапевт, невролог, офталмолог,ПКК и урина/-120 бр.; Пакет 5 /терапевт,невролог,ПКК,АСАТи АЛАТ,урина/-270 бр.; Пакет6/терапевт,невролог,офталмолог, ПКК, АСАТ и АЛАТ, урина/-210 бр.; Пакет7/терапевт,невролог,отоларинголог- аудиометрия,урина/ - 4 бр.; Пакет8/терапевт,невролог,офталмолог,дерматолог,ПКК, АСАТ и АЛАТ, урина/ - 300 бр.;
Пакет 9 /терапевт,невролог,дерматолог,ПКК, АСАТ и АЛАТ, урина/ - 15 бр.
Общата сума за провеждане на посочените видове и брой прегледи и изследвания в рамките на 2017 г., 2018 г. и 2019 г. е в размер на 62 903.35 лева.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св.Климент Охридски".
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  754681 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-6       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медицински центрове Фи Хелт АД 201327314
ул. Проф. Александър Фол №2, вх.В, ет.1
София BG411 1700 България
fihealth@fihealth.bg +359 24456666
+359 24456665
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

62903.35      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Тъй като обществената поръчка е за периодично провеждане на медицински прегледи и изследвания на служителите в Университета, чиито брой през годините е променлива величина, посочената в настоящото обявление обща стойност на обществената поръчка е предложента от избрания изпълител цена за плануваните видове и брой медицински прегледи и изследвания за срока на договора. Прогнознта стойност на обществената поръчка е 232 590 лв. (двеста тридесет и две хиляди петстотин и деветдесет лева )

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/03/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва