Проект за разширение на метрото в София; Трета метролиния - Втори етап - Участък от км 11+966,34 /11+941,33/ до км 15+749,00 с четири метростанции |
|
45234125 |
|
|
Поръчката обхваща работно проектиране по всички проектни части, строителство, доставка на необходимото оборудване и въвеждане в експлоатация на участък от ІІІ-та метролиния, съгласно изискванията на Възложителя. Общата дължина на участъка е 3805 м. По трасето се изграждат 4 подземни метростанции - 15, 16, 17 и 18. В участъка на трасето между МС15 и МС16 е предвидена вентилационна уредба. В началото на участъка, в зоната на метродепо Земляне, метротрасето минава по естакада, пресича надземно р. Владайска и след това посредством рампа влиза в тунел. В Идейния проект на Възложителя изпълнението на тунела се предвижда да се извърши по открит способ от ул. Овча Купел до МС16 и по тунелен способ от МС16 до МС18. Обществената поръчка е разделена на две об. позиции: Първа - Участък от км 11+941,33 до км 14+277,56 с дължина 2336,23м и 2 подземни метростанции; Втора - Участък от км 14+277,56 до км 15+749,00 с дължина 1471,44м, 2 подземни метростростанции и ж.п. спирка. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
176108761.56 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Проект за разширение на метрото в София; Трета метролиния - Втори етап - Участък от км 11+941,33 до км 14+277,56 с 2 подземни метростанции |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45234125
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София | Поръчката от Обособена позиция №1 обхваща съгласно проекта на Възложителя: Работно проектиране по всички проектни части, строителство и въвеждане в експлоатация на посочените подобекти, съгласно изискванията на Възложителя: Метроучастък от Метродепо Земляне до начало МС15 – надземен; МС15 и МС 16 – подземни, изпълнявани по открит способ, в укрепен с шлицови стени и анкери котлован; Метроучастък от МС15 до МС16 и Метроучастък от край МС16 до край Обособена позиция №1- тунелни, изпълнявани по открит способ в укрепен с шлицови стени и анкери котлован; Преустройство на всички инженерни мрежи, засягащи се от строителството на изброените подобекти, както и възстановяване на засегнатите пътни платна, вертикална планировка, озеленяване и благоустройство. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за изпълнение на обекта 6 Предложение за проучване 8 Предложение за проектиране 22 Предложение за технология и организация за изпълнение на строителството 16
|
|
48
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Европейски фонд за регионално развитие, Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
Проект за разширение на метрото в София; Трета метролиния - Втори етап - Участък от км 14+277,56 до км 15+749,00 с 2 подземни метростанции и ж.п. спирка |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45234125
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София | Поръчката от Обособена позиция №2 обхваща съгласно проекта на Възложителя: Работно проектиране по всички проектни части, строителство, доставка на необходимото оборудване и въвеждане в експлоатация на посочените подобекти, съгласно изискванията на Възложителя: Метроучастък от край Обособена позиция №1 до начало метротунел, изпълняван по открит способ, в укрепен с шлицови стени и анкери котлован; Метроучастък от начало метротунел до МС17 – двупътен метротунел, изпълняван по Нов Австрийски Тунелен Метод /НАТМ/; МС17 – подземна, изпълнявана по открит способ, в укрепен с шлицови стени и анкери котлован; Метроучастък от МС17 до МС18 - тунелен, изпълнявана по НАТМ; МС18 – подземна, изпълнявана по открит способ, в укрепен с шлицови стени и анкери котлован и „Милански метод”; Ж.п спирка на линията София-Перник. Продължава в ІІ.2.14. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за изпълнение на обекта 6 Предложение за проучване 8 Предложение за проектиране 22 Предложение за технология и организация за изпълнение на строителството 16
|
|
48
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Европейски фонд за регионално развитие, Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020
|
Преустройство на всички инженерни мрежи, засягащи се от строителството на изброените подобекти, както и възстановяване на засегнатите пътни платна, вертикална планировка, озеленяване и благоустройство.
|
|