Деловодна информация
00589
16/СЛУ 8483-8 01/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
01/03/2017 (дд/мм/гггг)
00589-2016-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Перник 000386751
пл. Св. Иван Рилски №1 А
Перник BG414 2300 България
Галина Ганчева +359 076684-220
poop@pernik.bg +359 076684-286

Интернет адрес/и

www.pernik.bg.

http://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop/dostavka%2C-sled-predvaritelna-zayavka-na-xranitelni-produkti-za-nuzhdite-na-czelodnevni/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, след предварителна заявка на хранителни продукти за нуждите на целодневни детски градини и обединени детски заведения на територията на Община Перник по обособени позиции
15000000      FA02
Доставки

Хранителните продукти следва да отговарят на БДС и/или на еквивалентни ТД на производителя, да са придружени с необходимите търговски документи. Всички хранителни продукти да са пакетирани и етикирани. Опаковките да са здрави, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, нейното съхранение, производителя, качеството, дата на производство и срока на годност, съгласно изискванията на Наредба за изискванията за етикетиране и предоставяне на стандартна информация за продукти, свързани с енергопотреблението, по отношение на консумацията на енергия и на други ресурси (Приета с ПМС № 140 от 17.05.2011 г. В сила от 20.07.2011 г.). Хранителните продукти да отговарят на Закона за храните, Наредба №1/26.01.2016г. за хигиената на храните, Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения (ДВ, обн. бр.65 от 23.08.2011 г.), Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. за специфичните изисквания към...прод.в Доп.инф...
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1860000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на Месо, риба и месни продукти, Мляко и млечни продукти, Пакетирани стоки и тестени изделия, варива и подправки, Плодове и зеленчуци, Консерви - плодови и зеленчукови и яйца 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      FA02
15500000      FA02
15300000      FA02
15221000      FA02
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник

Хранителните продукти следва да отговарят на БДС и/или на еквивалентни ТД на производителя, да са придружени с необходимите търговски документи. Всички хранителни продукти да са пакетирани и етикирани. Опаковките да са здрави, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, нейното съхранение, производителя, качеството, дата на производство и срока на годност, съгласно изискванията на Наредба за изискванията за етикетиране и предоставяне на стандартна информация за продукти, свързани с енергопотреблението, по отношение на консумацията на енергия и на други ресурси (Приета с ПМС № 140 от 17.05.2011 г. В сила от 20.07.2011 г.). Хранителните продукти да отговарят на Закона за храните, Наредба №1/26.01.2016г. за хигиената на храните, Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения, Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. за специфичните изисквания към безопасността..прод в Доп.инф..
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на доставка    10
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложен процент отстъпка от цената на продуктите в Бюлетин САПИ ЕООД    20
Предложени единични цени    20
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата (ДВ, обн. бр.73 от 20.09 2011г.), Наредба № 4 от 3 февруари 2015 г. За изискванията към използване на добавки в храните (Обн. ДВ. бр.12 от 13 Февруари 2015г.) и други нормативни актове, свързани с предмета на поръчката

II.2) Описание 1

Доставка на Хляб и хлебни изделия 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811000      FA02
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник

Хранителните продукти следва да отговарят на БДС и/или на еквивалентни ТД на производителя, да са придружени с необходимите търговски документи. Всички хранителни продукти да са пакетирани и етикирани. Опаковките да са здрави, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, нейното съхранение, производителя, качеството, дата на производство и срока на годност, съгласно изискванията на Наредба за изискванията за етикетиране и предоставяне на стандартна информация за продукти, свързани с енергопотреблението, по отношение на консумацията на енергия и на други ресурси (Приета с ПМС № 140 от 17.05.2011 г. В сила от 20.07.2011 г.). Хранителните продукти да отговарят на Закона за храните, Наредба №1/26.01.2016г. за хигиената на храните, Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения (ДВ, обн. бр.65 от 23.08.2011 г.), Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. за специфичните изисквания към...прод.в Доп.инф.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на доставка    10
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложен процент отстъпка от цената на продуктите в Бюлетин САПИ ЕООД    20
Предложени единични цени    20
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата (ДВ, обн. бр.73 от 20.09 2011г.), Наредба № 4 от 3 февруари 2015 г. За изискванията към използване на добавки в храните (Обн. ДВ. бр.12 от 13 Февруари 2015г.) и други нормативни актове, свързани с предмета на поръчката.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 213-387611 (напр. 2015/S 123-123456)   и  755706 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
26    1   Доставка на Месо, риба и месни продукти, Мляко и млечни продукти, Пакетирани стоки и тестени изделия, варива и подправки, Плодове и зеленчуци, Консерви - плодови и зеленчукови и яйца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „СВЕТЛОЗАР РАЙКОВ” 823013267
ж.к. „Твърди ливади”, бл. 51, вх. А, ет. 14, ап. 40
Перник BG414 2300 България
svetliraikov@abv.bg +359 0888602993
+359 076601438
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1787500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1787500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
25    2   Доставка на Хляб и хлебни изделия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „СВЕТЛОЗАР РАЙКОВ” 823013267
ж.к. „Твърди ливади”, бл. 51, вх. А, ет. 14, ап. 40
Перник BG414 2300 България
svetliraikov@abv.bg +359 0888602993
+359 076601438
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
72500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

прод. от раздел II.1.4......към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата (ДВ, обн. бр.73 от 20.09 2011г.), Наредба № 4 от 3 февруари 2015 г. За изискванията към използване на добавки в храните (Обн. ДВ. бр.12 от 13 Февруари 2015г.) и други нормативни актове, свързани с предмета на поръчката.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54 ал. 1 и чл. 55 ал. 1 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване - чл. 56 ал. 1 от ЗОП.Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен реж

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава , съгласно чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва