Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември №10, За: Ани Тодорова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822142, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Дирекция УССД - МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mvr.bg/default.htm.

Адрес на профила на купувача: http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/dostavka_kopirna_hartiq_poz_edno.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-75 от 04.06.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0006
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко оператора за възлагане на централизирана обществена поръчка за нуждите на органи на централната власт и ВРБ с предмет "Доставка на копирна хартия" с три обособени позиции: 1. Доставка на рециклирана копирна хартия; 2. Доставка на нерециклирана копирна хартия; 3. Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хртия, картон и др.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 5785-мпд-45 от 05.12.2016 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

Ронос ООД, ЕИК - 831176328, ул. Ал. Стамболийски №84, Р България 1301, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на копирна хартия" по обособена позиция №1 "Доставка на рециклирана копирна хартия"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

10

ІII.7) Стойност посочена в договора
224015.14 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

10.02.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
224015.14 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Договорът е сключен по Рамково споразумение № СПОР-426/26.10.2015 г. на Централния орган за обществени поръчки /ЦООП/.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

28.02.2017 г. 


Възложител

Трите имена: Георги Ралев Стоянов
Длъжност: Зам. директор на ДУССД - МВР - оправомощено длъжностно лице, съгласно заповед №8121з-200/02.02.2017