Версия за печат

00081-2016-0049

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул.Генерал Колев № 92, ет. 5, За: Милена Стоянова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820838, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?Dosie ID=424.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?Dosie ID=424.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Подпомагане управлението на проектни предложения на община Варна, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на община Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да осигури лица, ангажирани с подпомагане на управлението на всички проекти на община Варна, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020“, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвиденият гарантиран бюджет, в срока на договора по настоящата обществена поръчка, съгласно Техническа спецификация. Управлението на проектите ще включват следните основни направления: 1. Услуги по подготовка изпълнението на проектните предложения, в това число: - Съдействие и подпомагане на общината в процеса на провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители по дейностите по отделните проекти (при необходимост), що се отнася до изискванията на ОПРР и документите, които регламентират специфични изисквания към обществените поръчки, финансирани със средства от ЕС; 2. Услуги по мониторинг и контрол по изпълнение на договорите с външните изпълнители: - Съдействие при осъществяване на общ контрол по изпълнението на договорите с външните изпълнители, в това число мониторинг на изпълнението с акцент върху спазване на срокове, графици и програми за изпълнение; - Подкрепа и съдействие при приемане на извършената работа, независимо от естеството на договора, и при осъществяване на контрол върху основанията и документите за плащане, при необходимост и заявка от страна на Възложителя; - Консултации на Възложителя при неизпълнение, грешки, отклонения и други; - Координация и взаимодействие между Възложителя и различните външни изпълнители и посредничество при решаване на спорове и възникнали проблеми; 3. Услуги по подпомагане изпълнението на Договор/ите за БФП: - Мониторинг на изпълнението на ДБФП базиран на система, механизми и инструменти за проследяване на напредъка, бързо докладване, отстраняване на грешки, отклонения, компенсиране на закъснения и други негативни развития в изпълнението; - Съдействие при отчитане на разходите пред УО, на база искания за плащане, отчети, доклади и други форми на мониторинг, изисквани от УО на ОПРР; - Съдействие на Възложителя в комуникацията и взаимодействието му с УО, при необходимост и заявка от страна на Възложителя; - Съдействие на Възложителя, включително чрез консултации при извършване на външни проверки/одити или други форми на контрол, при необходимост и заявка от страна на Възложителя; - Координация, комуникация и взаимодействие с всички служители на Възложителя, които са отговорни за изпълнението на проектите; - Проследяване на промените в съществуващите изисквания/указания и препоръки на УО на ОПРР и уведомяване на Възложителя за тях; - Консултации по хоризонталните въпроси като спазване правилата за държавни помощи, там, където е приложимо; - Консултации, в хода на изпълнение на дейностите по Договора/ите за БФП, за спазване на специфичните изисквания на ИА ОСЕС и други контролни органи в областта на контрол по усвояване на средствата от ЕС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

75112100

Описание:

Услуги по управление на проекти за развитие

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1163000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническото предложение; тежест: 65
Критерий: Описание на дейностите по управление на проектите, план за изпълнение, разпределение на задачите между екипа, координация с Възложителя; тежест: 60
Критерий: Управление на рисковете, които могат да окажат влияние върху изпълнение на договора; тежест: 40
Критерий: Предлагана цена; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение № 1267/14.04.2016г. и Решение № 1444/27.04.2016г. за промяна на Кмета на община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 076 - 134450 от 19.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д17000161ВН / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: "Подпомагане управлението на проектни предложения на община Варна, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.11.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Бим Консултинг“ ООД, ЕИК 200242286, район Средец, бул.“Васил Левски“ №1, вх.А, ет.1, ап.1, Република България 1142, София, Тел.: 02 9872482

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1163000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането е от бюджетите на проектите, за които Община Варна има подписани договори за безвъзмездна финансова помощ по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на Оперативна програма "Регионално развитие" 2014-2020 год., процедура "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Обединение „Имперо Региони“, гр.София - участници в обединението: „Конкредо“ ЕООД - гр.София и „Стройконтрол" ООД - гр.Пловдив; 2. „Бим Консултинг“ ООД, гр.София; 3. „Обединение ЕкоПро Варна“, гр. София - участници в обединението: „Екопро Консулт“ ЕООД - гр.София, „Адвокатско дружество Ангелов, Добрев, Маркова и съдружници“ - гр.София и „Арконт-Инвест“ ООД - гр.Пловдив