Деловодна информация
5029
Е-12-00-95 17/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
05029-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на енергетиката 176789460
ул. Триадица 8
гр. София BG411 1000 България
Росица Алексиева, главен юрисконсулт +359 29263329
r.aleksieva@me.government.bg +359 29807630

Интернет адрес/и

http://www.me.government.bg/bg

http://www.me.government.bg/bg/competitions/nadgrajdane-i-abonamentna-tehnicheska-poddrajka-na-sashtestvuvashtata-sistema-upravlenie-na-choveshkite-re-1104-c362-1.html?p=e30=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Енергетика

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Надграждане и абонаментна техническа поддръжка на съществуващата система „Управление на човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време“ в Министерство на енергетиката“
48000000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва:
Доставка, инсталиране и внедряване на Web-базирана система за достъп от всеки служител за проверка на индивидуални данни от подсистемата „Контрол на достъп и работно време“;
Доставка, инсталиране и внедряване на клиентска система за достъп до събитията от подсистема „Контрол на достъп и работна време“ от ръководния персонал на Възложителя за проверка и контрол на индивидуални данни на подчинения му персонал;
Доставка, инсталиране и внедряване на клиентска система за регистрация и контрол на посетители;
Доставка, инсталиране и внедряване на OCR система за сканиране на лични документи, включваща и документен скенер, към системата за контрол на посетители.
Абонаментна техническа поддръжка на системата „Управление на човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време в Министерство на енергетиката“ за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, която включва:....
Продължава в поле IV. 3 "Допълнителна информация"
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
68296      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Триадица" № 8

Предметът на обществената поръчка включва извършването на дейности по надграждане и абонаментна техническа поддръжка на съществуващата система „Управление на човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време“ в Министерство на енергетиката“, за срок от 36 месеца.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  766323 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5       „Надграждане и абонаментна техническа поддръжка на съществуващата система „Управление на човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време“ в Министерство на енергетиката“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Булсист-БГ ООД 131018061
бул. Владимир Вазов № 9
София BG411 1000 България
main@bulsyst.com +359 29805319
http://www.bulsyst.com +359 29806319
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

68296      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Актуал. на системата с нови версии в срок до 15 работни дни след излизане на нова версия; Актуал. на системата при нормативни промени в срок до 5 работни дни след влизане в сила на норм. промени; Отстр. на възникнали проблеми с модулите, непредизвикани от липса на познания за работа с тях от страна на сл. работещи с програмата при въвеждане, обработка, запис и четене на данни; Реализ.на допъл. функционалност и/или проектиране на допъл. справки и/или промяна на същ. към инст. програмни приложения, допъл. обучения за работа със системите в обхват до 200 човекочаса;Консултации и действия по поддръжка на място и по телефон, в рамките на работното време на В-ля с изкл. на почивните и оф. празнични дни; Извър. на профилактичен преглед на системата за работоспособност, интегритет, цялостност и сигурност на данните мин. 2 пъти годишно;Време на реакция при получена заявка за поддръжка в рамките на 2 часа от получаване на заявката от изпъл-я.
Номер на поръчката в РОП 05029-2017-0001

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
ДА
 
защита на изключителни права, включително права върху интелектуална собственост
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


На основание чл. 79, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП, в случаите когато поръчката може да бъде изпълнена само от определен изпълнител и възлагането на друго лице би довело до нарушаване на изключителни права, включително и на права на интелектуална собственост, възложителите могат да провеждат процедура на договаряне без предварително обявление.
Към настоящия момент Министерство на енергетиката използва системата за Управление на Човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време, внедрена, разработена и поддържана от "БУЛСИСТ БГ“ ООД. Министерство на енергетиката в резултат на проведена процедура - договаряне без обявление, има сключен договор № 61/13.08.2015 г. с "БУЛСИСТ БГ" ООД с предмет: "Разделяне на съществуващата в Министерство на икономиката и енергетиката система за "Управление на човешките ресурси" и въвеждане в експлоатация на обособената част от нея в Министерство на енергетиката".Развитието и поддръжката на информационната система може да бъде извършено единствено от лицето, което притежава авторските права върху програмния продукт. Изключителните права за внедряване и поддръжка на системата за Управление на човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време на територията на Република България принадлежат на „БУЛСИСТ БГ“ ООД.
Наличието на защитени авторски права е регламентирано в чл. 3, ал.1, т.1 и чл. 5 от ЗАПСП. Съгласно посочената разпоредба компютърните програми са обект на авторско право, а неговите носители са лицата, в резултата на чиято творческа дейност е създадена компютърната програма. В случая компютърната програма е разработена от "БУЛСИСТ" ООД и в тази връзка поканеното дружество е единствения възможен изпълнител на настоящата обществена поръчка. Възлагането на обществена поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските му права и права на интелектуална собственост.
С цел ненарушаването на вече разработена и действаща система, с която работят и към момента служителите от отдел „Административно обслужване и човешки ресурси“, както и запазването и поддържането на базата данни за всеки един служител от МЕ, и като се има предвид нуждата от нормално функционираща система за управление на човешките ресурси, се обуславя необходимостта от провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление по реда на чл. 79, ал. 1, т. 3, буква „в“ от ЗОП.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва