„Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване, обособени в позиции“ |
|
30192000 |
|
|
Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на общинска администрация и звената на бюджетна издръжка при нея, както и за нуждите на: Проект № BG05M9OP001-2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година. Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година. Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП Възложителят е отделил в Обособена позиция № 2,№ 4 и № 6 за тези стоки , чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
72018.30 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Канцеларски материали, консумативи и офис оборудване За нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил“; |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил | Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на общинската администрация и звената към нея“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил | Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект № BG05M9OP001- 2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“; |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил | Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект № BG05M9OP001-2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година.
|
|
|
II.2) Описание 1
„Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Проект № BG05M9OP001- 2.004-0024-C01“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил | Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект № BG05M9OP001-2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година
|
|
|
II.2) Описание 1
Канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил“; |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил | II.2.4) Описание на обществената поръчка: (естество и количество на строителните работи, доставки или услуги или указване на потребности и изисквания) Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година.
|
|
|
II.2) Описание 1
„Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001” |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил | Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект BG05M9OР001-2.002-0131-С001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
|
|
|