Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-235 15/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
00426-2016-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл.Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова - Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Община Кюстендил

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване, обособени в позиции“
30192000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е периодична доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване за нуждите на общинска администрация и звената на бюджетна издръжка при нея, както и за нуждите на:
Проект № BG05M9OP001-2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година.
Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година.
Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП Възложителят е отделил в Обособена позиция № 2,№ 4 и № 6 за тези стоки , чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
72018.30      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Канцеларски материали, консумативи и офис оборудване За нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил“; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на общинската администрация и звената към нея“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект № BG05M9OP001- 2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година.

II.2) Описание 1

„Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Проект № BG05M9OP001- 2.004-0024-C01“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.004-0024-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година

II.2) Описание 1

Канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил“; 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

II.2.4) Описание на обществената поръчка: (естество и количество на строителните работи, доставки или услуги или указване на потребности и изисквания)
Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил“ по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 година.

II.2) Описание 1

„Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните количества. Видовете и количества канцеларски материали са описани в техническо задание, неразделна част от документацията.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените прогнозни количества. Възложителят при възникнала необходимост може да поръчва допълнителни количества, извън посоченото прогнозно количество, до достигане на максимално допустимата стойност на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OР001-2.002-0131-С001 „Предоставяне на интегрирани услуги за независим живот в община Кюстендил” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  760993 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
18.09.2018 16:30 ч. :  Д-00-135 служебно вписване
затвори
 История №Д-00-135    1   „Канцеларски материали, консумативи и офис оборудване За нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Лалка Стоева -Ангора 040621673
ул. Полк. Стефан Манов № 3
Кюстендил BG415 2500 България
manager.kyustendil1@office1.bg +359 78550508
+359 78550508
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

60000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
18.09.2018 16:33 ч. :  Д-00-136 служебно вписване
затвори
 История №Д-00-136    2   „Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на общинската администрация и звената към нея“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Лалка Стоева -Ангора 040621673
ул. Полк. Стефан Манов № 3
Кюстендил BG415 2500 България
manager.kyustendil1@office1.bg +359 78550508
+359 78550508
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-138    4   „Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Проект № BG05M9OP001- 2.004-0024-C01“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хорека Логистик ООД 201718799
ж.к. Борово бл.231, ап.69
София BG412 1000 България
info.horeka@mail.bg +359 879383051
+359 24789776
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1805.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
04.04.2018 13:14 ч. :  Д-00-137 служебно вписване
затвори
 История №Д-00-137    6   Канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Проект BG05M9OP001-2.002-0131-C001”;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хорека логистик ООД 201718799
ж.к. Борово бл.231, ап.69
София BG412 1000 България
info.horeka@mail.bg +359 879383051
+359 24789776
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

212.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

неприложимо
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва