Деловодна информация
00233
ЖИ-4244 06/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/02/2017 (дд/мм/гггг)
00233-2016-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Национална компания железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Ивелина Китина +359 29323875
i.kitina@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

http://www.rail-infra.bg/

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддръжка на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на офис мебелировка и офис електроуреди по обособени позиции”
39000000      
Доставки

„Доставка и монтаж на офис мебелировка и офис електроуреди по обособени позиции”, както следва:
-Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на офис мебелировка”
-Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на офис електроуреди”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
35759.81      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на офис мебелировка 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза №110

1-Работна маса-137/68/75 см., 75 бр.; 2-Контейнер с три чекмеджета-40/45/56 см., 55 бр.; 3-Посетителска маса-R45 см.-1/2 от кръг, 5 бр.; 4-Шкаф с плътни врати-90/39/187 см.-5 реда папки, 22 бр.; 5-Шкаф без врати-90/39/90 см.-2 реда папки, 4 бр.; 6-Шкаф с плътна врата-60/39/187 см.-5 реда папки, 5 бр.; 7-Архивен метален шкаф-90/40/185 см.-5 реда папки, 22 бр.; 8-Бленда за стена- 55 бр.; 9-Шкаф за заседателна зала-229/40/90 см., 1 бр.; 10- Заседателна маса-280/110/75 см. (два еднакви модула), 1бр.; 11-Кухненски долен шкаф-ъглов 208/290/90 см.,1 бр.; 12-Кухненски горен шкаф-ъглов 180/30/60 см.,1 бр; 13-Закачалки- 26 бр.; 14-Кошчета за отпадъци- 60 бр.; 15-Стикер,печат 4+0 и размери 4см. x 7см.,на който да бъдат визуализирани емблемата на ЕС,упоменаването „Европейски съюз“,наименованието на съфинансиращият фонд, логото на ОПТТИ 2014–2020 г и номера на договора на БФП- 424 бр.; 16-Табелки информационни към стаите- 17 бр.; A- Работен стол- 67 бр.; B-Посетителски стол- 37 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура"

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на офис електроуреди 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза №110

1-Хладилник (със хладилна камера и минимум 2бр. полици)-1 бр.
2-Съдомиялна машина -1 бр.
3-Микровълнова фурна -1 бр.
4-Кафемашинa -1 бр.
5-Телефонни апарати-56 бр.
6-Стикер, печат 4+0 и размери 4см. x 7см., на който да бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращият фонд, логото на ОПТТИ 2014 – 2020 г. и номера на договора на БФП-60 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура"

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 170-305571 (напр. 2015/S 123-123456)   и  747505 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5629    1   Доставка и монтаж на офис мебелировка
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Експрес Сървис АД 201380867
гр. Варна, ж.к. „Западна промишлена зона“, ул. „Уста Кольо Фичето“ № 17
Варна BG331 9000 България
d.ignatova@officeexpress-bg.com +359 2973-2424
www.offex.bg +359 2973-2424
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
42540.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31327.51      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5626    2   Доставка и монтаж на офис електроуреди
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Школснаб 2001 ЕООД 175448634
гр. София, раион Слатина, ул. 105-та № 3
София BG411 1547 България
shkolsnab_2001@mail.bg +359 2872-3316
+359 2872-3316
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5155.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4432.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Глава Двадесет и седем от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва