Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-356 03/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/02/2017 (дд/мм/гггг)
00109-2016-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги измирлиев №1
Благоевград BG413 2700 България
Валентина Спасова +359 73884475
vspasova@blgmun.com +359 73884451

Интернет адрес/и

www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=gyZqbkpn19k%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект: продължава в Раздел VI "Допълнителна информация"
79952000      
Услуги

Услугите, предмет на възлагане на настоящата поръчка, включвaт дейности по информация и публичност съответствие с изискванията на проект „Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на Регионална служба "ПБЗН – Благоевград“, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, както и Правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013г., Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност.
Продължава в Раздел VI "Допълнителна информация"
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1300.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обособена позиция №1 "Изработване на информационни брошури" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Благоевград

Услугите, предмет на възлагане на настоящата поръчка, включвaт дейности по информация и публичност съответствие с изискванията на проект „Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на Регионална служба "ПБЗН – Благоевград“, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, както и Правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013г., Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. Продължава в раздел II.2.14 Допълнителна информация".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на Регионална служба "Пожарна безопасност и защита на населението – Благоевград“

Продължава от раздел II.2.4 "Описание на обществената поръчка" - по ОП №1-Изработване на 500бр. информационни брошури

II.2) Описание 1

Обособена позиция №2 "Организиране и провеждане на пресконференции, изработване и монтаж на временна и постоянна информационни табели" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Благоевград

Услугите, предмет на възлагане на настоящата поръчка, включвaт дейности по информация и публичност съответствие с изискванията на проект „Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на Регионална служба "ПБЗН – Благоевград“, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, както и Правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013г., Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. Продължава в раздел II.2.14 Допълнителна информация".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на Регионална служба "Пожарна безопасност и защита на населението – Благоевград“

Продължава от раздел II.2.4 "Описание на обществената поръчка" - по ОП №2 - Организиране и провеждане на 2 бр. пресконференции; Изработване и монтаж на 1 бр. временна информационна табела; Изработване и монтаж на 1 бр. постоянна информационна табела.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 190-340748 (напр. 2015/S 123-123456)   и  750858 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
98-00-25; BG16RFOP001-1.008-0001-C01-U-03    1   „Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект: „Въвеждане на мерки за ен. ефективност,осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на РС ПБЗН
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
ул. Средна гора №84-86
София BG411 1303 България
office@dmibg.com +359 24234859
www.dmibg.com +359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

300.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
98-00-26; BG16RFOP001-1.008-0001-C01-U-04    2   „Избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по проект: „Въвеждане на мерки за ен. ефективност,осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на РС ПБЗН
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
ул. Средна гора № 84-86
София BG411 1303 България
office@dmibg.com +359 24234859
www.dmibg.com +359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел II.1.1. "Наименование" „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение в сградата на Регионална служба "Пожарна безопасност и защита на населението–Благоевград“,по Процедура за директно предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. по обособени позиции: Обособена позиция №1 Изработване на информационни брошури; Обособена позиция №2 Организиране и провеждане на пресконференции, изработване и монтаж на временна и постоянна информационни табели.”
Продължава от Раздел II.1.4."Кратко описание"-по ОП №1-Изработване на 500бр. информационни брошури
- по ОП №2-Организиране и провеждане на 2бр. пресконференции;Изработване и монтаж на 1бр. временна информационна табела;Изработване и монтаж на 1бр. постоянна информационна табела.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаването на решенията за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва