Деловодна информация
00983
023-100 01/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
01/02/2017 (дд/мм/гггг)
00983-2016-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/sos-hrani0919-8688.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна 2016-033
15000000      
Доставки

Предмет на поръчката е избор на изпълнител/и за доставка на хранителни продукти за нуждите на Студентски общежития и столове при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна.
Хранителните продукти са подробно описани по вид и количество в Образец №1 - Технически спецификации.
Предметът на обществената поръчката обхваща следните 7 обособени позиции:
Позиция № 1 – Доставка на хляб и тестени продукти
Позиция № 2 – Доставка на месо, месни продукти и колбаси
Позиция № 3 – Доставка на риба и рибни продукти
Позиция № 4 – Доставка на мляко и млечни продукти
Позиция № 5 – Доставка на пресни яйца
Позиция № 6 – Доставка на пресни плодове и зеленчуци
Позиция № 7 – Доставка на пакетирани храни
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
351516.48      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на хляб и тестени продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
15811000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 6 800 бр. продукти: хляб, питки, галета. Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на месо, месни продукти и колбаси 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15111000      
15112000      
15113000      
15115000      
15131100      
15131120      
15131210      
15131230      
15131500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 30 550 бр. продукти: месо - охладено и/или замразено, малотрайни колбаси, кайма, продукти от мляно месо, колбасарски продукти.
Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на риба и рибни продукти 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15200000      
15220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 1 700 бр. продукти: риба и пибни продукти, охладени и/или замразени
Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мляко и млечни продукти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 63 790 бр. мляко и млечни продукти
Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пресни плодове и зеленчуци 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03200000      
03212100      
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 17 641 кг. пресни плодове и зеленчуци
Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пакетирани храни 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15800000      
15410000      
15600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 97 052 мерни единици (кг., бр., литър) пакетирани продукти: месо - подправки, замразени пакетирани плодове и зеленчуци, мелничарски продукти, варива, консерви, конфитюри и други различни хранителни продукти.
Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пресни яйца 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. "Петър Райчев" №35 - студентски стол

Общо 25 000 бр. пресни яйца
Техническата спецификация и документацията съдържат подробна информация относно изискванията за качество, опаковка и етикиране на хранителните продукти, включени в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой предложени възможни рискове при изпълнение на пoръчката – П2    40%
Срок за изпълнение на доставки при спешна необходимост – П3    5%
Срок за доставка при рекламация/и – П4    5%
Цена
Цена по КСС-П1-50%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 185-331579 (напр. 2015/S 123-123456)   и  749653 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
15.02.2018 16:28 ч. :  ДДП-5/27.01.2017 г. служебно вписване
затвори
 История ДДП-5    1   Доставка на хляб и тестени продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АМУРАА-КОНСЕРВ-68“ ООД 813069812
гр. Варна, р-н Младост, ул. „Под игото“ №39А
Варна BG331 9020 България
amura_con@abv.bg +359 52757356
http://amura-konserv.com/ +359 52763019
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3655.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3572.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-3    2, 4, 6   ОП №2: Доставка на месо, месни продукти и колбаси; ОП №4: Доставка на мляко и млечни продукти и ОП №6: Доставка на пресни плодове и зеленчуци
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВАРНА ОБОРОТ“ ЕООД 103275063
гр. Варна, р-н Младост, ул. „Академик Курчатов“ №1
Варна BG331 9009 България
varna_oborot@abv.bg +359 52504934
+359 52504934
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
294945.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

341694.38      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
15.02.2018 16:30 ч. :  ДДП-6/31.01.2017 г. служебно вписване
затвори
 История ДДП-6    5   Доставка на пресни яйца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРИ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД 121644736
гр. София, р-н Младост, бул. „Цариградско шосе“ 7-11 км.
София BG411 1784 България
ludmila.petkova@metro.bg +359 29762476
https://www.metro.bg/ +359 29762738
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6250.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

За обособена позиция №2 - Доставка на месо, месни продукти и колбаси: брой на получените оферти: 3; брой на офертите, постъпили от МСП: 2; първоначална обща прогнозна стойност на обособената позиция: 174205.00 лв.; обща стойност на обособената позиция: 207736.02 лв.
За обособена позиция №4 - Доставка на мляко и млечни продукти: брой на получените оферти: 3; брой на офертите, постъпили от МСП: 2; първоначална обща прогнозна стойност на обособената позиция: 88210.00 лв.; обща стойност на обособената позиция: 108571.19 лв.
За обособена позиция №6 - Доставка на пресни плодове и зеленчуци: брой на получените оферти: 4; брой на офертите, постъпили от МСП: 3; първоначална обща прогнозна стойност на обособената позиция: 32530.00 лв.; обща стойност на обособената позиция: 25387.17 лв.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52677080

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва