Деловодна информация
00145ТП на НОИ-Търговище
1026-25-2 01/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
01/02/2017 (дд/мм/гггг)
00145-2016-0190 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален Осигурителен Институт чрез ТП на НОИ-Търговище 121082521
гр.Търговище, ул.Св.Св.Кирил и Методий №1
Търговище BG334 7700 България
Борислав Калбурджиев гл.юрисконсулт +359 601-60615
ObshtestveniPorachki@targovishte.nssi.bg +359 601-60640

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/tar/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

управлява ДОО

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Търговище 25-2016-1015-25-126
30192000      
Доставки

"Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Търговище”: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2”съгласно изискванията на възложителя, посочени в техническите спецификации от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10181.94      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ -Търговище" 1 Доставка на канцеларски материали по Приложение1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

гр.Търговище, ул. Св.Св.Кирил и Методий №1

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Търговище - обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали по Приложение1, съгласно изискванията на Възложителя, посочени в техническите спецификации от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Търговище" Обособена позиция №2 2 Доставка на канцеларски материали по Приложение2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

гр.Търговище, ул.Св.Св. Кирил и Методий №1

Доставка на канцеларски материали, необходими за дейността на ТП на НОИ Търговище - обособена позиция №2 по приложение №2" съгласно изискванията на възложителя, описани в техническите спецификации от документацията за участие.
Възложителят прилага чл.12, ал.3 от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл.12, ал.1,т.1 от Закона за обществените поръчки ( Решение № 591 на МС от 18.07.2016 г.) и обявява, че обособената позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
В процедурата за възлагане на запазена обществена поръчка могат да участват лица, регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, при условия определени в обявлението за откриване на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 215-391216 (напр. 2015/S 123-123456)   и  756394 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-25-1    1   Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ-Търговище: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали съгласно приложение №1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“Офис консумативи”ООД 201417931
гр.Пловдив, ул.Проф.И.Шишманов №4, ап.1
Пловдив BG421 4000 България
stoianov@okoffice.bg +359 52644120
+359 52520494
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5931      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-25-2    2   Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ-Търговище: Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали, съгласно Приложение №2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис експрес сървис АД 201380867
гр.София, бул.Цариградско шосе №135
София BG411 1000 България
d.ignatova@officeexpress-bg.com +359 2970-8260
+359 2973-2610
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4250.94      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

до 16.01.2017г включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва