Версия за печат

02711-2017-0023

BG-с.Старо Оряхово:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 36 от дата 31.01.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120080

BG331, ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8, За: инж.Слави Златинов- главен инженер при ТП ДЛС Шерба, България 9110, с.Старо Оряхово, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05141 2358

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://wp.me/p82oGs-cJ8.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на услуга, включваща товаро- разтоварни дейности с включен транспорт за нуждите на ТП „ДЛС Шерба“ за 2017 година, съгласно техническа спецификация“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на услуга, включваща товаро- разтоварни дейности с включен транспорт за нуждите на ТП „ДЛС Шерба“ за 2017 година, съгласно техническа спецификация“ ВИД НА УСЛУГИТЕ– услугите, предмет на обществената поръчка включват: 1. товаро- разтоварни дейности и транспорт на дивеч; 2. товаро- разтоварни дейности и транспорт на селскостопанска продукция; 3. товаро- разтоварни дейности и транспорт на машини; 4. товаро- разтоварни дейности и транспорт на задържани, иззети и/или конфискувани вещи и превозни средства-предмет на нарушения или средство за извършени нарушения на законовите разпоредби; Изпълнението на услугите ще се извършва според възникналата необходимост и при изрично възлагане от страна на ТП „ДЛС Шерба”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс за 2017 год. определен от Възложителя в общ размер на 15000 лева без ДДС, от които прогнозно до 4 000 лв. без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на дивеч, прогнозно до 3 000 лв. без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на селскостопанска продукция, прогнозно до 5000 лв. без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на машини и прогнозно до 3000 лева без ДДС за товаро- разтоварни дейности и транспорт на задържани, иззети и/или конфискувани вещи и превозни средства-предмет на нарушения или средство за извършени нарушения на законовите разпоредби . Изпълнението на услугите се извършва единствено и само след заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно посочените условия и до определеният максимален прогнозен финансов ресурс определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в общ размер на 15000 лева без ДДС. За посочената сума се сключва договор, но Възложителят не се ангажира с усвояване в пълен обем.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Естеството на услугите не предполага разделянето й на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 78822 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден прогнозен финансов ресурс на СИДП ДП- гр. Шумен за 2017 година в размер от 78822 лева без ДДС по т.20- товаро – разтоварни дейности и транспорт работници ЛКМ и друг транспорт от Раздел "Услуги" на Приложение №1 към Заповед №356/29.11.2016г . на директора на Североизточно държавно предприятие - гр.Шумен .


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Мотиви за избор на процедура Публично състезание за възлагане на обществената поръчка: прогнозната стойност на обществената поръчка към датата на решението за нейното откриване е 15000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС и при изчисляване на същата Възложителят е включил всички плащания без данък върху добавената стойност (ДДС), които са му известни към този момент. Предметът на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление. Налице са възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в ЗОП за публично състезание. С цел да се осигури максимална публичност и да се постигнат най - добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага по реда на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се възлага на основание Заповед №356/29.11.2016г . на Директора на СИДП ДП – Шумен.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП жалби могат да се подават пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

31.01.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Радослав Бойчев Радев

VIII.2) Длъжност

зам.директор, оправомощен със заповед №374/05.12.2016г. на директора на ТП ДЛС Шерба