Версия за печат

00833-2017-0003

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 1192 от дата 30.01.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

BG411, Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vassileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9304986

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vss.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Абонаментно обслужване, техническа поддръжка и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор – WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и 346 поделения и обхваща

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща абонаментно обслужване, техническа поддръжка и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор – WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и 346 поделения и обхваща: 1. Инсталиране, настройка и преинсталиране на счетоводната програма във ВСС – Централно управление във връзка с актуализация на продукта и поява на нови версии. 2. Дефиниране и зареждане на структурата на организацията в системата, промяна на структурата, откриване на нови органи на съдебната власт в нея, както и закриване на органи в структурата. 3. Дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони. 4. Пренастройка на инсталацията с дефиниране на нови сметки и предефиниране на съществуващите. Откриване и закриване на параграфи, подпараграфи и кодове към тях. 5. Дефиниране на нови потребители, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата. Прекратяване на правата на достъп на съществуващи потребители. 6. Проверка на физическата цялост и логическата комплектност на базите. 7. Разработване на нови функции към съществуващата счетоводна система и корекции в съществуващото програмно обезпечение. 8. Откриване на нови счетоводни периоди. Прехвърляне на салда. Заключване и отключване на съществуващи счетоводни периоди. Откриване на нови бази. 9. Настройка на видове документи и дневници по ДДС. 10. Разработване на нови справки и отчети, и актуализиране на съществуващите такива. 11. Анализиране на аварийни ситуации и даване на препоръки за действие. 12. Телефонни дежурства за оказване на системна помощ на потребителите на системата. Посещения на място във ВСС. 13. Обучение и преквалификация на съдебни служители. 14. Обучение на потребителя да създава периоди, да ги отключва, заключва, да зарежда и преизчислява салда. 15. Съдействие за изготвяне на специфична информация към държавни органи в частност Сметна палата и Министерство на финансите. 16. Диагностика на възникнали проблеми и системна помощ за отстраняването им. Оказване на помощ за отстраняването на проблемни ситуации качествено и в срок. 17. Изготвяне на инструкции за работа с продукта. 18. Техническа поддръжка на продукта и на системата за управление на базата данни, в това число и отстраняване на възникнали грешки и недостатъци от програмен характер за сметка на изпълнителя. 19. Архивиране на базата данни.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Изпълнителят е носител на авторско право.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 533174.4 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

В централно управление на ВСС и поделенията му е внедрен софтуер на счетоводна програма „Бизнес процесор – WEB версия счетоводство” от "Диуеър" ООД. Изпълнението на обществената поръчка е за актуализиране и поддръжка на програмен продукт върху който е отстъпено правото на ползване от създателите му на възложителя и който е обект на авторско право, видно от представен договор за отстъпване на правото на ползване от 16.06.2009год. сключен между ВСС и „Диуеър” ЕООД. Актуализирането и поддържането на софтуера може да бъде извършено единствено от специалисти от фирмата, тъй като същата притежава авторски права върху програмния продукт. Същата има и изключителни права да използва програмния продукт, да разрешава използването му от други лица, да го доразвива функционално и модулно, както и това е единственото дружество, което има право да поддържа и обновява програмния продукт. Фирмата не е предоставяла на други физически или юридически лица права за програмен сервиз и актуализиране на информационната им система за счетоводно обслужване, видно от представени доказателства. Съгласно чл.3, ал.1, т.1 и чл.5 от ЗАПСП, компютърните програми са обект на авторско право, а негови приносители са лицата, в резултат на чиято творческа дейност е създадено произведението. Възлагането на обществена поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски права и/или на изключителни права. Поръчка със същия предмет е била възлагана от ВСС на същия участник, като реда за възлагане е бил същият и за избора на който ред е било изразено от АОП становище за осъществен предварителен контрол по реда на чл.19,а 2,т.24 от отменения ЗОП, чието заключение е, че изборът на процедура е законосъобразен. Организирането и провеждането на нова процедура по същия ред се налага поради изтичане на срока на сключения с участника договор. Промяна в обстоятелствата, свързани с авторството на продукта и изключителните права върху него не е налице и това се установява от представените доказателства.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

ДИУЕЪР ЕООД

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението за провеждане на процедура на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.01.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Костадинов Узунов

VIII.2) Длъжност

Представляващ Висш съдебен съвет /Решение за възлагане по Протокол № 3 от заседание на ВСС от 26.01.2017 г./