Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Враца
1040-06-70/15 24/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/01/2017 (дд/мм/гггг)
00145-2016-0179 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт чрез ТП на НОИ - Враца 1210825210021
пл. Христо Ботев № 1
Враца BG313 3000 България
Цветелина Цветкова +359 9266403615
Vratza@nssi.bg +359 9266403640

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/vra


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява средствата на ДОО като разпоредител втора степен

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Враца, по обособени позиции 06-2016-1015-06-189
30192000      
Доставки

Възлагането на обществената поръчка има за цел обезпечаване на ежедневната административна дейност на ТП на НОИ - Враца, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали и офис консумативи, описани в Приложение № 1 и Приложение №2, неразделна част от ценовите параметри.Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП Възложителят е отделил в Обособена позиция № 2 за тези стоки - Приложение № 2, чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Задължителните изисквания към техническите характеристики на всички артикули са посочени в Приложение № 1 и Приложение № 2, които са неразделна част от Техническата спецификация на настоящата обществена поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5203.24      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22851000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Административната сграда на ТП на НОИ - Враца, находяща се в гр. Враца, пл. Христо Ботев № 1

Всички предлагани от участниците канцеларски материали, следва да бъдат фабрично нови, оригинални, неупотребявани, да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа; да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлотация за периода на ползването им; да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива, приложими за него). Задължителните изисквания към техническите характеристики на всички артикули са посочени в Приложение № 1, което е неразделна част от Техническата спецификация на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са прогнозни и ориентировъчно посочени за срока на изпълнението на договора - 12 месеца. Възложителят си запазва правото да заявява неограничено количество от посочените артикули, в зависимост от конкретните му нужди за срока на договора. Количествата на канцеларските материали и офис консумативи се доставят периодично в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ - Враца.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Кламери, ролки за калкулатори, папки за сортиране и счетоводни книги по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
22852000      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Административната сграда на ТП на НОИ - Враца, находяща се в гр. Враца, пл. Христо Ботев № 1

Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал.1, т.1 от ЗОП, възложителят е отделил в Обособена позиция № 2 за тези стоки – Приложение № 2, чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
При възлагане на запазени обществените поръчки могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка.
Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществената поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 205-370358 (напр. 2015/S 123-123456)   и  753948 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-06-2    1   Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Враца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СД М и В - Въльовски, Маринска и сие 030057911
ул. Река Лева № 40
Враца BG313 3000 България
office@officeperfect.bg +359 92661409
+359 92624408
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2208.45      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-06-3    2   Кламери, ролки за калкулатори, папки за сортиране и счетоводни книги за нуждите на ТП на НОИ - Враца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СД М и В - Въльовски, Маринска и сие 030057911
ул. Река Лева № 40
Враца BG313 3000 България
office@officeperfect.bg +359 92661409
+359 92624408
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4840.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2994.79      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва