Деловодна информация
00813
40 19/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
19/01/2017 (дд/мм/гггг)
00813-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

КОЦ - Враца ЕООД 000190101
бул. Втори юни 68
Враца BG313 3000 България
Валя Христова +359 92622549
mdozs_vratza@abv.bg +359 92622549

Интернет адрес/и

http://onko-vratsa.bg

http://onko-vratsa.bg/bg/00813-2016-0007-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

”Доставка на медицински изделия и консумативи за нуждите на КОЦ - ВРАЦА ЕООД по обособени позиции” 00813-2016-0007
33140000      
Доставки

Периодична доставка по предварителна заявка на медицински изделия и консумативи за нуждите на лечебно-диагностичния процес в „КОЦ - ВРАЦА" ЕООД по приложена спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
971924.72      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Консумативи за отделение без легла "Образна диагностика" 17
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Медицински изделия за ендоскопска урология към цистоскоп Olympus и Инструменти за хемостаза 3 и 20
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Превърз.материал;Биопсични игли,сонди и дренажи;Мед.изд.за урология;Хартия за стерилизация с пара;Хирург.игли за многокр.употреба;Общи консум.;Мед.изд.за Клин.патология;Консум.за парацентеза и талк-пл 1;2;4;9;10;16;18 и 24
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Резорбируеми кръвоспиращи средства 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мултиклип апликатори за лапароск.х-я;Механ.ушиватели за конвенц.и лапароск.х-я;Мед.изд.за еднопортова лапароск.х-я;Ендоскопски ушиватели за конвенц.и ендоскопска х-я;Консум.за перкутанна гастростома 6;8;12;14 и 27
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Медицински изделия за анестезиология 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Еднократни медицински изделия за ендоскопска хирургия 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Общи консумативи за гастроентерология 19
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Поръчката касае извършване на периодични доставки по предварителни заявки на медицински изделия, консумативи за нуждите на „КОЦ ВРАЦА ЕООД” за срок от 12 месеца от датата на подписване на договор по 28 обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 185-331720 (напр. 2015/S 123-123456)   и  750183 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    17   Консумативи за отделение без легла "Образна диагностика"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медикъл Имидж ООД 130488072
ул. Франсис де Пресансе 15, партер
София BG411 1505 България
dimaging@meddimage.com +359 02-9442290
+359 02-9442916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23083.79      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    3 и 20   Медицински изделия за ендоскопска урология към цистоскоп Olympus и Инструменти за хемостаза
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Инфомед ЕООД 121155656
бул. Витоша 81, ет.4
София BG411 1463 България
office@infomed.bg +359 02-4891719
+359 02-4918818
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

41158.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    1;2;4;9;10;16;18 и 24   Превърз.материал;Биопсични игли,сонди и дренажи;Мед.изд.за урология;Хартия за стерилизация с пара;Хирург.игли за многокр.употреба;Общи консум.;Мед.изд.за Клин.патология;Консум.за парацентеза и талк-пл
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медицинска Техника Инженеринг ООД 831641528
ж.к. Младост 1, бл. 28Б
София BG411 1750 България
tender@mte-bg.com +359 02-4627118
+359 02-9712410
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

242211.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4    11   Резорбируеми кръвоспиращи средства
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕКОС - Медика ООД 831029075
ул. Голям Братан 8
София BG411 1618 България
ecosmedica@ecosmedica.com +359 02-4914088
+359 02-4914087
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17787.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5    6;8;12;14 и 27   Мултиклип апликатори за лапароск.х-я;Механ.ушиватели за конвенц.и лапароск.х-я;Мед.изд.за еднопортова лапароск.х-я;Ендоскопски ушиватели за конвенц.и ендоскопска х-я;Консум.за перкутанна гастростома
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РСР ЕООД 121706547
ул. Виктор Григорович 3, вх.1, партер, ап.1
София BG411 1606 България
office@rsr.bg +359 02-9515976
+359 02-9515932
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

165854.38      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6    15   Медицински изделия за анестезиология
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Соломед ЕООД 832018046
ул. Христо Ботев 44
с.Лъкатник BG412 2272 България
gdelchev@solomed.eu +359 02-9555600
+359 02-9559300
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

442638.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7    5   Еднократни медицински изделия за ендоскопска хирургия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ливеда Мед-2000 ООД 130153202
ул. Луи Айер 79
София BG411 1404 България
med2000@abv.bg +359 02-8625451
+359 02-8625462
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4090      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8    19   Общи консумативи за гастроентерология
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ендофлекс ЕООД 175076753
ул. Липа 4, вх.1, ет.3, ап.8
София BG411 1421 България
endoflexbg@gmail.com +359 02-4811513
+359 02-4811513
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35101      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен от обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/01/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва