Версия за печат

00339-2016-0017

BG-Ямбол:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД/02-00887 от дата 20.12.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Мария Караиванова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/160.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Упражняване на строителен надзор на ЛОТ № 2 „Изграждане на ПСОВ с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на общественатa поръчка включва:1. Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционни проекти, на работни чертежи и детайли, изготвени при необходимост след издаване на Разрешение за строеж (промени по време на строителството) за подобектите в обхвата на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза”, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част „Конструктивна“, съгласно чл.142 ал.10 от ЗУТ на изработените инвестиционни проекти, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие; 2. Съдействие при необходимост на Възложителя в процедурата по одобряване на проектната документация, изработена в хода на строителство, преди извършване на съответните строително-монтажни работи, и допълване/промяна на издаденото разрешение за строеж; 3. Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежa в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;4. Изпълняване на функциите Инженер на обектa по смисъла на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC), в съответствие със съдържанието на Общите и Специфичните условия на Договора за строителство на обекта при същественото условие, че Всяко действие и/или решение, и/или нареждане, и/или съгласие, и/или сертифициране, и/или одобряване на Изпълнителя в качеството му на Инженер по ФИДИК, което може да доведе до промяна в цената и/или във времето за завършване на Договора за строителство, и/или до допълнителни разходи за Възложителя, следва да получи предварително одобрение от страна на последния;5. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба; 6. Контрол върху кадастралното заснемане на обекта от Изпълнителя по Договора за строителство, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверението по чл. 54а от ЗКИР; 7. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;8. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа, включително единични и групови изпитвания, пусково-наладъчни работи на инсталациите и оборудването, до издаване на Разрешение за ползване на строежа и предаването му за експлоатация на посочено от Възложителя лице;9. Наблюдение на обекта в процеса на пробна експлоатация от издаването на Разрешение за ползване до изтичането на Срока за съобщаване на дефекти по смисъла на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за обекта, управление на процесите по отстраняване на дефекти и предоставяне съдействие на Възложителя за документално и финансовото приключване на Договора за строителство;10. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни доклади за напредъка на работите, включващи и доклад за работата на Изпълнителя, Доклади при необходимост от действия на Изпълнителя, свързани с промяна в цена или срок на Договора за строителство, Доклади при поява на обстоятелства, които могат да доведат до промяна в цена или срок на Договора за строителство; Доклади за проби, Доклади за постигане на проектните показатели при експлоатационни условия и др.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза” по оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите, предмет на поръчката, а именно упражняването на строителен надзор като Консултант по смисъла на ЗУТ и Инженер по смисъла на Договорните условия на ФИДИК на следните подобекти, включени в обхвата на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза”, са неразрично свързани, нямат разнороден характер, поради което най-целесъобразно се явява възлагането й на един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1200000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно подписания Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.” за проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза” между Министерство на околната среда и водите и Община Ямбол, максималният финансов ресурс за изпълнение на услугата, предмет на настоящата процедура е 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС. Видно от посочения максимален разполагаем финансов ресурс за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, приложимият ред за възлагане е този, регламентиран в чл. чл. 20 ал.1 т.1 б. „б“ от ЗОП. Въз основа на гореизложеното, възлагането на дейността по тази поръчка се извършва по реда на откритата процедура по смисъла на чл.18, ал. 1 т.1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.12.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Илиана Василева Бицова

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на община Ямбол, упълномощена със Заповед РД/02-00985/22.12.2015г.