Версия за печат

00073-2016-0013

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова, Даниела Дойнова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.veliko-tarnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/405/.

Електронен достъп до информация: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/405/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на Община Велико Търново, по позиции"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
община Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на Община Велико Търново по позиции: - обособена позиция № 1: „Доставка на контейнери за битови отпадъци тип „Бобър” или еквивалентни с вместимост 1 100 литра”; - обособена позиция № 2: „Доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци с вместимост 110 литра”; - обособена позиция № 3: „Доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда”. В обхвата на поръчката се включват следните дейности: За обособена позиция № 1 – доставка на контейнери за битови отпадъци тип „Бобър” или еквивалентни с вместимост 1 100 литра. Доставката се изпълнява след предварително писмено възлагане, което съдържа информация за количеството и точното място или места (адреси) на доставка на контейнерите за битови отпадъци. Приемането на контейнерите от Възложителя се удостоверява с двустранно подписан протокол. Доставките се определят според нуждите на Възложителя и осигуреното финансиране. За обособена позиция № 2 – доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци с вместимост 110 литра. Доставката се изпълнява след предварително писмено възлагане, което съдържа информация за количеството и точното място или места (адреси) на доставка на кофите за битови отпадъци. Приемането на кофите от Възложителя се удостоверява с двустранно подписан протокол. Доставките се определят според нуждите на Възложителя и осигуреното финансиране. За обособена позиция № 3 – доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда. Доставката се изпълнява след предварително писмено възлагане, което съдържа информация за количеството и точното място или места (адреси) на доставка на кошчетата за разделно събиране на отпадъци в офис среда. Приемането на кошчетата от Възложителя се удостоверява с двустранно подписан протокол. Доставките се определят според нуждите на Възложителя и осигуреното финансиране.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

34928480, 39224340

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет
Кошчета за боклук

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
253290 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Ц – Ценови критерий – Показател за предлаганата от участника цена за 1 (един) брой съд за отпадъци в лева без ДДС, съобразно позицията, за която се участва; тежест: 40
Критерий: Г – Гаранционен срок – Показател за предлагания от участника гаранционен срок на изделието /в месеци/ в зависимост от позицията, за която се участва; тежест: 30
Критерий: С – Срок за доставка – Показател за предлагания от участника срок за доставка на изделието /в работни дни/ в зависимост от позицията, за която се участва; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 071 - 123973 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Oбособена позиция № 2 „Доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци с вместимост 110 литра” и обособена позиция № 3: „Доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.10.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ИДЕА СЕРВИЗ ЕООД, ЕИК: 200712462, ж.к. Младост 2, бл. 235, вх. А, ап. 2, България 1799, София, Тел.: 02 9732194, E-mail: sales@profisbg.com, Факс: 02 4197490

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 32500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 31790 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 2 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Oбособена позиция № 1 „Доставка на контейнери за битови отпадъци тип „Бобър” или еквивалентни с вместимост 1 100 литра”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.10.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ВРЗ ВОЛА ЕКО ЕАД, ЕИК: 106620169, ул. Илинден № 16, България 3000, Враца, Тел.: 092 657022, E-mail: office@volaeco.com, Факс: 092 666823

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 224500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 221500 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената в раздел ІІ.2.1) обща крайна стойност на поръчката е прогнозна и е изчислена на база прогнозните количества за срока на договрите и единичните цени, съгласно офертите на изпълнителите. Общата крайна стойност на договорите за доставка ще се формира съобразно осигуреното финансиране и заявените от Възложителя количества по единични цени съгласно ценовите оферти на изпълнителите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.12.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За обособена позиция № 1: „ВРЗ Вола Еко” ЕАД, ЕИК: 106620169; За обособена позиция № 2 и обособена позиция № 3 : „Идеа Сервиз” ЕООД, ЕИК: 200712462.