Версия за печат

00044-2016-0056

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: y.lukanov@abv.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.

Електронен достъп до информация: www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=783..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител на обществена поръчка за изработване и актуализация на анализ „разходи-ползи“ за следните участъци: • Направление „Видин – Ботевград“ Път І-1 „Видин – Монтана“ от км 3+757 до км 102+380 Път І-1 „Монтана – Враца“ от км 114+512 до км 141+300 Път І-1 „Враца – Мездра“ от км 152+500 до км 161+367 Път І-1 „Мездра – Ботевград“ от км 161+367 до км 194+122 - актуализация на анализ „разходи и ползи“. • Направление „Русе - Велико Търново“ „Русе – Бяла“ от км 0+000 до км 60+000 „Бяла - Велико Търново“ от км 60+000 до км 120+000 • „Калотина – София“ АМ „Калотина – София“ от км 15+500 до км 48+611.93 - актуализация на анализ „разходи и ползи“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнител на обществена поръчка за изработване и актуализация на анализ „разходи-ползи“ за следните участъци: • Направление „Видин – Ботевград“ Път І-1 „Видин – Монтана“ от км 3+757 до км 102+380 Път І-1 „Монтана – Враца“ от км 114+512 до км 141+300 Път І-1 „Враца – Мездра“ от км 152+500 до км 161+367 Път І-1 „Мездра – Ботевград“ от км 161+367 до км 194+122 - актуализация на анализ „разходи и ползи“. • Направление „Русе - Велико Търново“ „Русе – Бяла“ от км 0+000 до км 60+000 „Бяла - Велико Търново“ от км 60+000 до км 120+000 • „Калотина – София“ „Калотина – София“ от км 15+500 до км 48+611.93 - актуализация на анализ „разходи и ползи“. 1.1. Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: 1.1.1. Изработване и актуализация на анализ „Разходи-ползи“ за участъци: Направление „Видин – Ботевград“ Път I-1 „Видин – Монтана” от км 3+757 до км 98+897 Път I-1 „Монтана Враца” от км 114+512,20 до км 144+550,47. Път I-1 „Враца Мездра” от км 152+500 до км 161+367 Път I-1 „Мездра Ботевград” от км 161+367 до км 194+122 – актуализация на анализ „разходи и ползи“ Направление „Русе - Велико Търново“ „Русе – Бяла“ от км 0+400 до км 76+200 „Бяла – Велико Търново“ от км 76+200 до км 133+500 „Калотина – София“ „Калотина – София“ от км 15+500 до км 48+270 – актуализация на анализ „разходи и ползи“ и предаването му на Възложителя. Анализът „Разходи-ползи“, предмет на поръчката се изготвя, съгласно изискванията на: 1. РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) 2015/207 НА КОМИСИЯТА от 20 януари 2015 година за определяне на подробни правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образците за доклад за напредъка, представяне на информация относно голям проект, съвместен план за действие, доклади за изпълнението по цел „Инвестиции за растеж и работни места“, декларация за управлението, одитна стратегия, одитно становище и годишен контролен доклад, както и методология за анализ на разходите и ползите и, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета, по отношение на образеца на доклади за изпълнението по цел „Европейско териториално сътрудничество“. 2. Ръководство за анализ „Разходи-ползи“ на инвестиционни проекти от 2014 г. 3. РЕГЛАМЕНТ (ЕС) No 1316/2013 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 11 декември 2013 за създаване на Механизъм за свързване на Европа, за изменение на Регламент (ЕС) No 913/2010 и за отмяна на регламенти (ЕО) No 680/2007 и (ЕО) No 67/2010. Всички финансови стойности в анализа „Разходи-ползи“ следва да бъдат изчислени и представени в евро. Анализът „Разходи-ползи“ за проекта следва да включва следните елементи: - Представяне на контекста; - Определяне на целите; - Идентификация на проекта; - Прогноза на трафика; - Анализ на вариантите - Финансов анализ; - Икономически анализ; - Оценка на риска. 1.1.3. Отстраняване на забележките, получени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 1.1.4. Отстраняване на забележките, получени от МРРБ.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
35800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 076 - 134538 от 19.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-38-4/30.11.2016 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Избор на изпълнител на обществена поръчка за изработване и актуализация на анализ „разходи-ползи“ за следните участъци: • Направление „Видин – Ботевград“ Път І-1 „Видин – Монтана“ от км 3+757 до км 102+380 Път І-1 „Монтана – Враца“ от км 114+512 до км 141+300 Път І-1 „Враца – Мездра“ от км 152+500 до км 161+367 Път І-1 „Мездра – Ботевград“ от км 161+367 до км 194+122 - актуализация на анализ”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.10.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ОБЕДИНЕНИЕ ИНФРА РЕГИО, ЕИК 177095040, бул. Ситняково 47 А, ет. 5, Република България 1505, София, Тел.: 02 0898494490, E-mail: office@infracity.bg, Факс: 02 0898494490

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 35800 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.12.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ОБЕДИНЕНИЕ ИНФРА РЕГИО (ИНФРА СИТИ КОНСУЛТ ООД И РЕГИОПЛАН ЕООД), ЕС ПИ КОНСУЛТ БГ ООД, РИМЕСА ОДИТ ООД, ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ ООД, ИНТЕЛАДВАЙЗЪРС ЕООД, АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА ООД.