Версия за печат

00044-2016-0041

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: y.lukanov@abv.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.

Електронен достъп до информация: www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=777..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изработване на Доклади за Оценка на въздействието върху околната среда и Доклади за Оценка за съвместимостта“ .

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Изработване на Доклади за оценка на въздействието върху околната среда и Доклади за оценка за съвместимостта“ . Целта на поръчката е сключване на рамково споразумение с няколко потенциални изпълнители за срок от 48 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс по него, с оглед изготвяне на доклади по ОВОС (ДОВОС) и доклади за оценка на съвместимост (ДОС) за инвестиционни предложения на АПИ, на базата на които да бъдат издадени Решения по ОВОС, ОС за реализация на обектите. В докладите да бъдат заложени мерки за намаляване на отрицателното въздействие. Експертите трябва да се произнасят със становища относно изпълнението на мерките в целия процес на проектиране и строителство, включително и след постановяване на крайния акт от компетентния орган по околната среда и водите. Рамковото споразумение ще бъде сключено с първите трима класирани участници – трима потенциални изпълнители, в зависимост от подадените и допуснати до класиране участници, за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца или до изчерпване на финансовия ресурс по него. След провеждане на процедурата с участниците, определени за изпълнители, ще бъде сключено рамково споразумение. В него не са определени всички условия за възлагане на конкретните договори. В него предмет на уреждане са: срок на действие на Рамковото споразумение, максимална рамкова цена на изпълнение на дейностите, предмет на възлагане, общи права и задължения на страните. Конкретните поръчки, възлагани в изпълнение на Рамковото споразумение, ще се провеждат на основание и по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП. За определянето на Изпълнител по всеки конкретен договор Възложителят ще отправя писмена покана до всички потенциални изпълнители по Рамковото споразумение, с посочване на конкретната дейност, обект и обхват на изпълнение по съответния договор (съгласно предписанието на компетентния орган по околната среда и водите), както и критерий за оценка на подадените от потенциалните Изпълнители по Рамковото споразумение оферти. Обемът на работа за всяко конкретно инвестиционно предложение ще бъде конкретизиран при отправяне на писмената покана за представяне на оферта.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71313440

Описание:

Услуги по оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) за целите на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад по ОВОС за републикански пътища с един вариант с дължина до 10км ; тежест: 5
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад по ОВОС за републикански пътища с повече от един вариант с дължина до 10 км; тежест: 5
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад по ОВОС за републикански пътища с един вариант с дължина от 10 км до 25 км; тежест: 10
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад по ОВОС за републикански пътища с повече от един вариант с дължина от 10 км до 25 км ; тежест: 10
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад по ОВОС за републикански пътища с един вариант с дължина над 25 км ; тежест: 15
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад по ОВОС за републикански пътища с повече от един вариант с дължина над 25 км; тежест: 15
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад за ОС за републикански пътища при засягане до 2 броя защитени зони; тежест: 6
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад за ОС за републикански пътища от 2 до 4 броя защитени зони ; тежест: 16
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Доклад за ОС за републикански пътища с един вариант при засягане над 4 броя защитени зони; тежест: 18
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 132246 от 16.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 53-00-9626/29.11.2016 -1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Изработване на Доклади за Оценка на въздействието върху околната среда и Доклади за Оценка за съвместимостта“ .
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум П Юнайтед - ВДП 2, ЕИК 177081126, бул. Климент Охридски 14, сграда Минпроект, ет. 5, Република България 1756, София, Тел.: 02 4433528, E-mail: mail@p-united.org, Факс: 02 4433528

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 53-00-9626/29.11.2016 -2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Изработване на Доклади за Оценка на въздействието върху околната среда и Доклади за Оценка за съвместимостта“ .
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Данго Проект Консулт ЕООД, ЕИК 130052986, ж.к. Овча Купел, бл. 412, вх. Е, ап. 162, България 1832, София, Тел.: 0888 934772, E-mail: dangoltd@mail.orbitel.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.dangoltd.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

КОНСОРЦИУМ "П ЮНАЙТЕД - ВДП 2' (П ЮНАЙТЕД и ВДП - 2), ДАНГО ПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД