00044-2016-0041
Технически редакции | ||
06.12.2016 14:28 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.12.2016 14:28 ч. : | 06/12/2016 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.12.2016 14:28 ч. : | 06/12/2016 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.12.2016 14:42 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.12.2016 14:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: y.lukanov@abv.bg, Факс: 02 9522563
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.
Електронен достъп до информация: www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=777..
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища
НЕ
„Изработване на Доклади за Оценка на въздействието върху околната среда и Доклади за Оценка за съвместимостта“ .
Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Изработване на Доклади за оценка на въздействието върху околната среда и Доклади за оценка за съвместимостта“ . Целта на поръчката е сключване на рамково споразумение с няколко потенциални изпълнители за срок от 48 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс по него, с оглед изготвяне на доклади по ОВОС (ДОВОС) и доклади за оценка на съвместимост (ДОС) за инвестиционни предложения на АПИ, на базата на които да бъдат издадени Решения по ОВОС, ОС за реализация на обектите. В докладите да бъдат заложени мерки за намаляване на отрицателното въздействие. Експертите трябва да се произнасят със становища относно изпълнението на мерките в целия процес на проектиране и строителство, включително и след постановяване на крайния акт от компетентния орган по околната среда и водите. Рамковото споразумение ще бъде сключено с първите трима класирани участници – трима потенциални изпълнители, в зависимост от подадените и допуснати до класиране участници, за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца или до изчерпване на финансовия ресурс по него. След провеждане на процедурата с участниците, определени за изпълнители, ще бъде сключено рамково споразумение. В него не са определени всички условия за възлагане на конкретните договори. В него предмет на уреждане са: срок на действие на Рамковото споразумение, максимална рамкова цена на изпълнение на дейностите, предмет на възлагане, общи права и задължения на страните. Конкретните поръчки, възлагани в изпълнение на Рамковото споразумение, ще се провеждат на основание и по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП. За определянето на Изпълнител по всеки конкретен договор Възложителят ще отправя писмена покана до всички потенциални изпълнители по Рамковото споразумение, с посочване на конкретната дейност, обект и обхват на изпълнение по съответния договор (съгласно предписанието на компетентния орган по околната среда и водите), както и критерий за оценка на подадените от потенциалните Изпълнители по Рамковото споразумение оферти. Обемът на работа за всяко конкретно инвестиционно предложение ще бъде конкретизиран при отправяне на писмената покана за представяне на оферта.
71313440
Описание:
Открита
НЕ
ДА
22.08.2016 г.
2
Консорциум П Юнайтед - ВДП 2, ЕИК 177081126, бул. Климент Охридски 14, сграда Минпроект, ет. 5, Република България 1756, София, Тел.: 02 4433528, E-mail: mail@p-united.org, Факс: 02 4433528
НЕ
22.08.2016 г.
2
Данго Проект Консулт ЕООД, ЕИК 130052986, ж.к. Овча Купел, бл. 412, вх. Е, ап. 162, България 1832, София, Тел.: 0888 934772, E-mail: dangoltd@mail.orbitel.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.dangoltd.com.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.
06.12.2016 г.
КОНСОРЦИУМ "П ЮНАЙТЕД - ВДП 2' (П ЮНАЙТЕД и ВДП - 2), ДАНГО ПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД