Версия за печат

00422-2016-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Борислава Петрова, България 1051, София, Тел.: 02 8119420, E-mail: bpetrova@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Място/места за контакт: Дирекция Политика на пазара на труда и трудова мобилност (ППТТМ)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mlsp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mlsp.government.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандартДруго (моля пояснете): осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития и осигуряване на материали за информираност и публичност” по Проект BG05М9ОР001-1.007-0001 „Повишаване ефективността на провежданата политика по заетостта” по ОП РЧР“, Обособена позиция № 1: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития“ и Обособена позиция № 2: „Осигуряване на материали за информираност и публичност“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития и осигуряване на материали за информираност и публичност по Проект BG05М9ОР001-1.007-0001 „Повишаване ефективността на провежданата политика по заетостта” по ОП РЧР. Услугите, свързани с предметът на поръчката ще бъдат реализирани посредством дейностите, описани в отделните обособени позиции. Обособена позиция 1: осигуряване на цялостна логистична организация за провеждане две еднодневни обучения по Проект BG05М9ОР001-1.007-0001 „Повишаване ефективността на провежданата политика по заетостта”, както и провеждане на четири конференции за оповестяване на изготвените прогнози и оценки и обсъждане на мерки за подобряване качеството и ефективността на активната политика на пазара на труда и тяхното разпространение сред целевите групи, която включва следните дейности: - организация по осигуряване и настаняване в хотели; - осигуряване и обслужване на техническото оборудване на зали за провеждане на публичните събития, обезпечени с необходимата климатизация, техника и оборудване за презентации и озвучаване; - регистрация на участниците в събитията; - възстановяване на транспортни (пътни) разходи на участниците в събитията; - осигуряване на хранене на участниците в събитията (кафе-паузи, обяд и вечеря на участниците, в т.ч. лекторите и членовете на екипа); - размножаване (ксерокопиране), окомплектоване и разпространение на обучителни и информационни материали сред участниците в публичните събития; - осигуряване на снимков материал; - осигуряване на визуализация за информиране и публичност. Обособена позиция 2: Осигуряване на рекламни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на: 480 бр. папки, 480 бр. чанти и 480 бр. химикалки, и доставката им на адреса на Възложителя с визуализация/брандиране, съобразно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Рекламните материали следва да бъдат доставени на адреса на Възложителя: Министерство на труда и социалната политика, гр. София, ул. "Триадица" № 2.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54350.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 727755 от 12.04.2016 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727755 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД04-288 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития“
V.1) Дата на сключване договора
09.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.10.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД ЕИК 201557566, ул. „Средна гора“ № 84-86, България 1303, София, Тел.: 0886 654724

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 82368 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД04-290 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Осигуряване на материали за информираност и публичност”
V.1) Дата на сключване договора
10.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.10.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КА ЕЛ ОФИС“ ООД, ЕИК 200799937, бул. „Андрей Ляпчев“ № 4, ет. 6, офис 3, България 1000, София, Тел.: 02 4219314

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8160 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4550.4 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG05М9ОР001-1.007-0001 „Повишаване ефективността на провежданата политика по заетостта“ по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Милито“ ЕООД, „Плутон 1“ ЕООД, ЕТ „Рекламна агенция АБ – Анелия Минкова“, Издателска къща „АБ“ ЕООД, „Скай Травел“ ООД, „Триера Комюникейшънс“ ЕООД, „Атлас Травелс“ ЕООД, „Инфо Трейнинг“ ООД“, „Е-Турс“ ООД, „Червен корал“ ООД, „Ивент Дизайн“ ООД, „Хепи Травел 2005“ ЕООД, ЕТ „Актив Комерс – Владимир Рупчин“, Фондация „Общество на познанието“, „Хедон Консулт“ ЕООД, „Ка Ел Офис“ ООД, „О Три Пи АР“ ЕООД, „Яна Тур -България“ ЕООД, „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, „Ваканция“ ООД, „БГМап“ ООД, „Джи Ем Криейтив“ ЕООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор