Версия за печат

00422-2016-0017

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица №2, За: Антоанета Томова - Цонева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119420, E-mail: tsoneva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Място/места за контакт: Дирекция Политика на пазара на труда и трудова мобилност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mlsp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mlsp.government.bg/fa2c24a739a35236c25bf22a53b03da8.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандартДруго (моля пояснете): осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организация и провеждане на публични събития, включително: 6 (шест) информационни дни, 2 (две) кръгли маси, 1 (една) конференция и отпечатване на информационни и рекламни материали“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката е открита по Проект VS/2016/0050 „Повишаване на информираността сред младежите относно Гаранцията за младежта в България“, който се реализира в изпълнение на споразумение между Европейската комисия и Министерството на труда и социалната политика по Програма на Европейския съюз за заетост и социални иновации. Проектът включва различни дейности, част от които са организиране и провеждане на публични събития, изготвяне и разпространение на информационни и рекламни материали, изработка на интернет портал, изработване и излъчване на късометражни филми и др. Поръчката е обособена в 2 (две) позиции: Обособена позиция №1 „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития”, която включва: - цялостна логистична организация за провеждане на публичните събития – 6 (шест) информационни дни, 2 (две) кръгли маси, 1 (една) конференция, вкл.: организация по осигуряване на подходящи места и оборудване за провеждане на информационни дни и настаняване в хотели; осигуряване и обслужване на техническото оборудване на зали за провеждане на публични събития, обезпечени с необходимата климатизация и отопление, техника и оборудване за презентации и озвучаване; регистрация на участници и членове на екипа по проекта; възстановяване/изплащане на пътни разходи на участниците, за които не е осигурен транспорт; осигуряване на кафе-паузи, закуски, обеди, вечери; осигуряване на пакетиран обяд за участниците в информационните дни; разпращане на писма-покани, регистрация, попълване на списъци на присъстващите; разпределение и разпространение на материалите сред участниците в публичните събития по списък; изготвяне, отпечатване, осигуряване попълването и обобщаването на анкетни карти от всеки участник; осигуряване на информираност и публичност; осигуряване на снимков материал от провеждането на публичните събития и др. Обособена позиция №2 „Отпечатване на информационни материали и изработка на рекламни материали“, която включва: - изработка на рекламни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на тефтери, химикалки, папки, ключодържатели, чанти за документи, USB флаш-памет, торби, тениски и доставка на адреса на възложителя с визуализация/брандиране, съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране; - проектиране, дизайн, редактиране, предпечатна подготовка (графична обработка на текст на български език, илюстрации, снимки и др.), отпечатване и доставка на печатни и информационни материали – листовки, брошури, плакати, наръчник, на адреса на възложителя с визуализация, съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000, 55120000, 63515000, 60130000, 79800000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги, свързани с пътувания
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
Печатни и други, свързани с печата услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
152933 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 728274 от 13.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД04-301 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития”
V.1) Дата на сключване договора
18.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.10.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СКАЙ ТРАВЕЛ“ ООД, ЕИК 131399527, ж.к. Люлин, бл.706, вход Г, ет. 13, ап. 86, Република България 1324, София, Тел.: 02 9444324, E-mail: office@sky-travel.info, Факс: 02 4263398

URL: http://sky-travel.info/; www.skytravelpco.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 172198.43 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 136022 BGN без ДДС
В Брой месеци 9
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД04-302 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Отпечатване на информационни материали и изработка на рекламни материали”
V.1) Дата на сключване договора
21.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.10.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПРО СИСТЕМ“ ЕООД с ЕИК 121504937, ул. Райко Алексиев, бл. 95, вход В, ап. 32, Република България 1113, София, Тел.: 02 4484100, E-mail: prosyst@abv.bg, Факс: 02 9310274

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 71240 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16911 BGN без ДДС
В Брой месеци 9
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект VS/2016/0050 „Повишаване на информираността сред младежите относно Гаранцията за младежта в България“, финансиран по Програма на Европейския съюз за заетост и социални иновации (ЗСИ) 2014 – 2020.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЕТ „Рекламна агенция АБ – Анелия Минкова“ с ЕИК 123634445. 2. „Скай травел“ ООД с ЕИК 131399527 3. „Инфо трейнинг“ ООД с ЕИК 202318594. 4. „Триера комюникейшънс“ ЕООД с ЕИК 175455251. 5. „Транслингва плюс“ ЕООД с ЕИК 130503706. 6. „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД с ЕИК 201557566 7. „Аспро МГ“ ЕООД с ЕИК 117605866. 8. „Про систем“ ЕООД с ЕИК 121504937. 9. ЕТ „Актив комерс – Владимир Рупчин“ с ЕИК 121219817. 10. „Екопринт-Зайков и сие“ СД с ЕИК 130251760. 11. „Авангард медия“ ООД с ЕИК 108684708. 12. „Ивент дизайн“ ООД с ЕИК 175152418. 13. „Яна тур - България“ ЕООД с ЕИК 130466349. 14. „Глобал консулт БГ“ ЕООД с ЕИК 200106758. 15. „Хедон консул“ ЕООД с ЕИК 201374348. 16. „АОЯ“ ЕООД с ЕИК 121197274. 17. Консорциум „Модерни обучения“ ДЗЗД с участници „Инфинити травел“ АД с ЕИК 203155919 и „Билдинг пропърти холд“ ЕООД с ЕИК 202740211. 18. „Транс-ко 04“ ЕООД с ЕИК 131230324. 19. „БМ Адвайз“ ЕООД с ЕИК 203394342. 20. „Атлас травелс“ ЕООД с ЕИК 130026450. 21. „Принтинг хаус“ ЕООД с ЕИК 203618776. 22. „Патов и дъщери“ ЕООД с ЕИК 831830870.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор