Версия за печат

00181-2016-0002

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД-05-104 от дата 16.11.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 812000140

BG341, ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2, За: д-р Димитър Желязков - Заместник-директор на ЦСМП - Бургас - телефон за връзка: 056 871934, България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.csmpbourgas.org.

Адрес на профила на купувача (URL): www.csmpbourgas.org.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е „Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ “. Кратко описание на предмета на поръчката: Обществената поръчка е за доставка на лекарствени продукти и медицински изделия – медицински консумативи за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ. Видовете и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация, част от документацията за поръчката. Доставките следва да се извършват периодично, по заявки на възложителя /планови – ежемесечни и спешни – при необходимост/ според конкретните актуални нужди на възложителя. Доставките следва да се извършват до склада на възложителя, находящ се в гр. Бургас, ул. „Успенска“ №1. Доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за обществената поръчка срокове, условия, изисквания. Обществената поръчка не включва обособени позиции. Количество или обем на поръчката: Прогнозните количества за лекарствените продукти и медицински изделия са посочени в техническата спецификация, част от документацията за поръчката, в приложението към техническата спецификация, което е в две части: Приложение 1А – „Лекарствени продукти” и Приложение 1Б – „Медицински изделия”. Тези количества са ориентировъчни, прогнозни. Конкретните количества на доставките ще бъдат съобразно заявките на възложителя, в зависимост от реалните актуални нужди на възложителя в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка. Доставките ще се извършват периодично според конкретните актуални нужди на възложителя. Обхват на поръчката: Неразделна част от техническата спецификация е приложение в две части, както следва: Приложение 1А – „Лекарствени продукти” и Приложение 1Б – „Медицински изделия”, в които се съдържа необходимата информация относно обхвата на поръчката. Част І на приложението към техническата спецификация – Приложение 1А –„Лекарствени продукти”, съдържаща анатомо-терапевтични кодове и наименования на лекарствените продукти, лекарствените форми, количеството активно вещество, прогнозни количества и принадлежността на лекарствените продукти към съответния лекарствен регистър /Приложение 2 на ПЛС, Приложение 3 на ПЛС, Регистър на утвърдените пределни цени на лекарствените продукти по чл. 261а, ал. 2 от ЗЛПХМ, Регистър на регистрираните цени на лекарствените продукти по чл. 261а, ал. 3 от ЗЛПХМ/. Част ІІ на приложението към техническата спецификация – Приложение 1Б – „Медицински изделия” съдържаща наименования на медицинските изделя, изискуемата разфасовка и прогнозни количества. Подробна информация и описание на предмета на обществената поръчка, обхват, количество/обем, място и срок за изпълнение на доставките, условия, изисквания и указания на възложителя, в т.ч. относно съдържанието, подготовката и подаването на офертите и изпълнението на поръчката, техническа спецификация, ведно с приложение в две части към нея, проект на договора, задължителни образци на документи, се съдържат в документацията за поръчката, изцяло достъпна на профила на купувача на възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предвид разпоредбата на чл. 178, ал. 5 от ЗОП, в случаите на избрана процедура "публично състезание", с обекта на поръчката доставка или услуги, възложителят не е длъжен да мотивира невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчка. Конкретната процедура е по вид - публично състезание, обектът е доставки, поради което и на основание чл. 178, ал. 5 от ЗОП не е необходимо мотивирането на невъзможността за разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 136500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

необходимост от осигуряване доставката на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ, като изборът на процедурата е в съответствие със закона, при съобразяване вида на възложителя - публичен възложител, обекта и стойността на поръчката - доставка на стойност под 264033 лв. без ДДС, над 70000 лв. без ДДС, в рамките на стойностните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, при което приложима е процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП - публично състезание. Естеството на предмета на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, както и клаузите на проекто-договора. Не са налице предпоставки за предвиждане критерии и правила за намаляване броя на кандидатите, отговарящи на критериите за подбор, които да бъдат поканени за представяне на оферти или провеждане на диалог. Не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации. Затова и избраната процедура е публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Подробна информация, указания, изисквания, условия, относно участниците, подготовката и подаването на оферти, процедурата, гаранцията за изпълнение и др., в т.ч. и техническа спецификация, проект на договор, образци на документи и др., се съдържат в документацията за поръчката на профила на купувача на възложителя. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка в профила на купувача на интернет адрес http://csmpbourgas.org/%d1%82%d0%b5%d0%ba%d1%83%d1%89%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%86%d0%b5%d0%b4%d1%83%d1%80%d0%b8-%d0%bf%d0%be-%d0%b7%d0%be%d0%bf/ Участниците трябва да съобразяват своите оферти с настоящото решение, обявлението за поръчката и с документацията за обществената поръчка, с приложените в същата образци, с изискванията, условията и указанията, съдържащи се в посочените документи, както и със закона, с приложимото право, в т.ч. ЗОП и ППЗОП, които трябва да се спазват стриктно. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия и изисквания, образци на документи и указания.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срок за подаване на жалба - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки. Правилата за обжалване се съдържат в глава двадесет и седма на ЗОП „Производство по обжалване” - чл. 196 и сл. от ЗОП. Актовете, подлежащи на обжалване, както и тези, които не подлежат на обжалване, лицата, които имат право на обжалване, сроковете за подаване на жалби, производството по обжалване са посочени, регламентирани в закона – чл. 196 и следващите от ЗОП. По принцип срокът е 10-дневен от настъпване на съответното обстоятелство - от публикуването на съответния акт, от изтичането на съответния срок, както е посочено в чл.197 от ЗОП. Подлежащите на обжалване решения могат да се обжалват пред КЗК относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата Жалбата се подава до КЗК с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. КЗК е първа инстанция, а ВАС е касационна инстанция при обжалването. Решенията и определенията на съда са окончателни.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.11.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Асен Димитров Кърджиев

VIII.2) Длъжност

Директор на Център на спешна медицинска помощ - Бургас