Версия за печат

00589-2016-0024

BG-Перник: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл. Св. Иван Рилски 1А, За: Галина Ганчева, България 2300, Перник, Тел.: 076 684220, E-mail: poop@pernik.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pernik.nit.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на канцеларски материали и консумативи по три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Перник“ Обособена позиция № 2 „Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка, във връзка с реализирането на проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01, съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”,процедура BG05SFOP001-4.001 „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 Областни информационни центрове“ Обособена позиция № 3 „Доставка на офис материали и консумативи за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в Община Перник в сграда частна общинска собственост, находяща се на ул. „Инженерна“ №6 и офис материали и консумативи за нуждите на екипа за управление на проекта“, по проект„Създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Община Перник”, Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М9ОP001-2.002 „Независим живот“, Договор № BG05M9OP001-2.002-0139, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 214-2020г.“, съфинансиран от Европейския социален фонд на европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да извършва Доставка на канцеларски материали и консумативи , съгласно офертата, която е неразделна част от договора представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наричана по-долу стока, срещу което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати определената в настоящия договор цена. 1.1 Доставките, предмет на този договор, ще се извършват периодично, чрез писмени заявки от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 1.2 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ избира стоките свободно като си запазва правото да заявява ограничени количества стоки или да не прави заявки за някои от стоките, предлагани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 1.3 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да заявява и получава и други канцеларски материали извън включените в техническата спецификация артикули по представения от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ каталог .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58523.87 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена П1; тежест: 60
Показател: Предложена отстъпка П2; тежест: 20
Показател: Срок на доставка П3; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

16/СЛУ-3276/14.04.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729920 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 193 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
04.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Престиж Бизнес 93 ООД, ЕИК 811130355, ул. Тодор Александров 37, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880988, E-mail: pb93ltd@outlook.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37552.2 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Зa доставка на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка по проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01, съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”
V.1) Дата на сключване договора
14.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ронос ООД, ЕИК 831176328, „Ал. Стамболийски” №84, ет.7, офис 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16666.67 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Зa Доставка на офис материали и консумативи за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в Община Перник в сграда частна общинска собственост, находяща се на ул. „Инженерна“ №6 и офис материали и консумативи за нуждите на екипа за управление на проекта, попроект„Създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в дома
V.1) Дата на сключване договора
14.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.09.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ронос ООД, ЕИК 831176328, „Ал. Стамболийски” №84, ет.7, офис 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4305 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4305 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обособена позиция № 2 „Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка, във връзка с реализирането на проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01, съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”,процедура BG05SFOP001-4.001 „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 Областни информационни центрове“ Обособена позиция № 3 „Доставка на офис материали и консумативи за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в Община Перник в сграда частна общинска собственост, находяща се на ул. „Инженерна“ №6 и офис материали и консумативи за нуждите на екипа за управление на проекта“, по проект„Създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Община Перник”, Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М9ОP001-2.002 „Независим живот“, Договор № BG05M9OP001-2.002-0139, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 214-2020г.“, съфинансиран от Европейския социален фонд на европейския съюз”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„РОНОС” ООД "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД „ЗАПАДНА ОФИС КОМПАНИЯ” ООД "ПРЕСТИЖ БИЗНЕС 93" ООД "СТЕНДЕК" ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор