Версия за печат

00640-2016-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000670680

Софийски университет Св. Климент Охридски, бул. Цар Освободител №15, За: Василка Петкова, Бистра Петрова, България 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: op@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.uni-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/novini/stopanski_novini/pokani_po_zop_otpravyani_ot_su_do_dostavchici_na_stoki_i_uslugi..

Електронен достъп до информация: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri/otkriti_proceduri/izrabotka_dostavka_i_montazh_na_mebeli_za_nuzhdite_na_su_vklyuchvasch_8_obosobeni_pozicii.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, включващ 8 обособени позиции: 1. Изработка, доставка и монтаж на мебели за аудитории, учебни, конферентни, заседателни и други зали. 2. Изработка, доставка и монтаж на мебели за кабинети и офиси. 3. Изработка, доставка и монтаж на мебели за общежития и Учебно-научни бази. 4. Изработка, доставка и монтаж на библиотечна мебел. 5. Изработка, доставка и монтаж на мебели от метал. 6. Изработка, доставка и монтаж на мека мебел. 7. Изработка, доставка и монтаж на столове. 8. Изработка, доставка и монтаж на мебели за лаборатории.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката е франко сградите на СУ Св. Климент Охридски в гр. София и страната (планниски и морски имоти).
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, включващ 8 обособени позиции: 1. Изработка, доставка и монтаж на мебели за аудитории, учебни, конферентни, заседателни и други зали. 2. Изработка, доставка и монтаж на мебели за кабинети и офиси. 3. Изработка, доставка и монтаж на мебели за общежития и Учебно-научни бази. 4. Изработка, доставка и монтаж на библиотечна мебел. 5. Изработка, доставка и монтаж на мебели от метал. 6. Изработка, доставка и монтаж на мека мебел. 7. Изработка, доставка и монтаж на столове. 8. Изработка, доставка и монтаж на мебели за лаборатории. Обхватът и основните параметри на обществената поръчка са подробно описани в ТЕХНИЧЕСКИТЕ СПЕЦИФИКАЦИИ за всяка обособена позиция.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39120000, 39130000, 39143100, 39121000, 39122100, 39155000, 39131100, 39113000, 39112000, 39111000, 39180000

Описание:

Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Мебелировка за офиса
Мебелировка за спални
Бюра и маси
Шкафове
Библиотечна мебел
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Различни видове седалки и столове
Столове
Седалки
Мебел за лаборатории

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща стойност на единичните цени; тежест: 80
Критерий: Срок за доставка и монтаж на мебелите; тежест: 10
Критерий: Срок за гаранционна поддръжка на мебелите; тежест: 5
Критерий: Процент търговска отстъпка от официално обявените цени на участника в интернет сайт, каталог, магазин, складова база и други; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 063 - 108080 от 31.03.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 070 - 122156 от 09.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 80.09-120 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на СУ по ОП1 Изработка, доставка и монтаж на мебели за аудитории, учебни, конферентни, заседателни и други зали, ОП3 Изработка, доставка и монтаж на мебели за общежития и Учебно-научни бази, ОП5 Изработка, доставка и монтаж на мебели от метал и ОП7 Изработка, доставка и монтаж на столове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Гърков Консулт ЕООД, ЕИК: 203394328, Родопски извор №40, вх. В, ет.3, ап.32, България 1680, София, Тел.: 02 4011000, E-mail: bsi.bg@abv.bg, Факс: 02 4011000

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 80.09-122 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на СУ по ОП1 Изработка, доставка и монтаж на мебели за аудитории, учебни, конферентни, заседателни и други зали, ОП2Изработка, доставка и монтаж на мебели за кабинети и офиси, ОП3 Изработка, доставка и монтаж на мебели за общежития и Учебно-научни бази и ОП7 Изработка, доставка и монтаж на столове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Филдекор ЕООД, ЕИК: 201877965, ул. Трети март №15, България 7000, Русе, Тел.: 082 828288, E-mail: fildecor@gmail.com, Факс: 082 828288

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 80.09-124 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на СУ по ОП8 Изработка, доставка и монтаж на мебели за лаборатории
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Лаборбио ЕООД, ЕИК: 000711860, ул. Никола Славков №41, ет.2, България 1463, София, Тел.: 02 9506000, E-mail: info@laborbio.com, Факс: 02 9506000

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 80.09-126 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на СУ по ОП7 Изработка, доставка и монтаж на столове
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Школснаб 2001 ЕООД, ЕИК: 175448634, кв. Гео Милев, ул.105 №3, България 1111, София, Тел.: 02 8723316, E-mail: shkolsnab2001@gmail.com, Факс: 02 8723316

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 80.09-131 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на СУ по ОП3 Изработка, доставка и монтаж на мебели за общежития и Учебно-научни бази
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Лукс Доорс ЕООД, ЕИК: 202235650, бул. Христо Смирненски №6А, България 9000, Варна, Тел.: 052 500579, E-mail: luxdoors@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 80.09-133 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изработка, доставка и монтаж на мебели за нуждите на СУ по ОП1Изработка, доставка и монтаж на мебели за аудитории, учебни, конферентни, заседателни и други зали, ОП2 Изработка, доставка и монтаж на мебели за кабинети и офиси и ОП3 Изработка, доставка и монтаж на мебели за общежития и Учебно-научни бази
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АМО ЕООД, ЕИК: 831589871, жк. Хиподрума, бл.128, вх.Б, ап.54, България 1000, София, Тел.: 02 9761000, E-mail: office@amo.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Гърков Консулт ЕООД, ЕИК: 203394328, Филдекор ЕООД, ЕИК: 201877965, Лаборбио ЕООД, ЕИК: 000711860, Школснаб 2001 ЕООД, ЕИК: 175448634, АМО ЕООД, ЕИК: 831589871, Диор София ЕООД, ЕИК: 103810689, КПН Консулт ООД, ЕИК: 175370107, Магед ЕООД, ЕИК: 201718308, Транс Ко 04 ЕООД, ЕИК: 131230324, Кооперация Панда, ЕИК: 000885099