Версия за печат

00102-2014-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131177220

BG411, Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф 14, За: Петър Петров, България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: nij@nij.bg, Факс: 02 9359101

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nij.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nij.bg/ProcedureAndPublicCalls/ProcedureList.aspx?lang=bg-BG&pageid=1849.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 42-ОП от 10.12.2014 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00102-2014-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка са „Логистични дейности”, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 240 от 13.03.2015 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Пали Травъл ЕООД, бул. Цар Борис III 103, България 1612, София, Тел.: 02 9582460, E-mail: palitravel@abv.bg, Факс: 02 9582460

Интернет адрес/и:

URL: www.palitravel.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Чл. 1. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни срещу заплащане дейностите, включени в обществената поръчка с предмет: „Логистични дейности“, в частта за Обособена позиция № 1 - Логистика при реализиране на дейностите по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”. (2) Дейностите по ал. 1 следва да бъдат осъществени в съответствие с изискванията посочени в Техническата спецификация и описанието на обекта на обществената поръчка, Техническото и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи Приложения № 1, № 2 и № 3, неразделна част от договора.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.03.2015 г. 

Крайна дата

07.10.2015 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
350592 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

07.10.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
325560 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2016 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Стоил Георгиев Пашкунов
VII.2)
Длъжност: Заместник-директор