Версия за печат

00797-2016-0046

BG-Бургас: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Гергана Стоянова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: ge.stoyanova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Дирекция ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/26053.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на обзавеждане и специализирано медицинско оборудване на Център за рехабилитация и психологическа подкрепа за децата с детска церебрална парализа, аутизъм и соматични увреждания и техните семейства на територията на община Бургас“, по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Доставка на медицинско оборудване Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на обзавеждане необходимо за нуждите на центъра.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Бургас.Обзавеждането и медицинското оборудване следва да бъде доставено в „Център за рехабилитация и психологическа подкрепа за деца с детска церебрална парализа, аутизъм и соматични увреждания в УПИ ІІІ 735, кв.7, по плана на в.з."Минерални бани", кв. Ветрен, гр. Бургас“
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на обзавеждане и специализирано медицинско оборудване на Център за рехабилитация и психологическа подкрепа за децата с детска церебрална парализа, аутизъм и соматични увреждания и техните семейства на територията на община Бургас“, по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Доставка на медицинско оборудване Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на обзавеждане необходимо за нуждите на центъра, по проект: „Създаване на център за рехабилитация и психологическа подкрепа за децата с детска церебрална парализа, аутизъм и соматични увреждания и техните семейства на територията на Община Бургас“, ДБФП №: РД-13-144/14.09.2015г., по Програма BG07 „Инициативи за обществено здраве“, която се изпълнява от Министерство на здравеопазването и се финансира от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) и Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009-2014 г. Предметът на поръчката по Обособена позиция 1, включва, следните дейности: - доставка на медицинска апаратура; - монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация; - обучение на персонала за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване на доставеното медицинско оборудване. Предметът на поръчката по Обособена позиция 2, включва следните дейности: доставка и монтаж на обзавежане, необходимо за нуждите на центъра; ВАЖНО! На основание чл.16г, ал.2, т.1 от Закона за обществените поръчки, Обособена позиция № 2 Доставка и монтаж на обзавеждане необходимо за нуждите на центъра от настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като същата е вкючена в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на закона за обществените поръчки, приет на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 44115800

Описание:

Медицинско оборудване
Вътрешно обзавеждане на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
47900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: 1.За ОП1- П1Предлагана цена; тежест: 40
Показател: 1.2. П2- Предложен срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: 1.3. П3 - Срок за гаранционно обслужване; тежест: 40
Показател: 2. За ОП2 - П-1- Предлагана цена; тежест: 80
Показател: 2.1. П2- Предложен срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 730211 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-76/8/12.10.16 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на медицинско оборудване
V.1) Дата на сключване договора
12.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕЛПАК ЛИЗИНГ“ ЕООД, ЕИК 103506445, ул. „Иван Богоров“ № 12, ет.2, Република България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 602360, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50025.71 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 47900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането се осигурява в рамките на проект „Създаване на център за рехабилитация и психологическа подкрепа за децата с детска церебрална парализа, аутизъм и соматични увреждания и техните семейства на територията на община Бургас“, финансиран по Мярка 5 - „Подобряване на достъпа до и качеството на грижите за деца с психични, генетични и онкохематологични заболявания (с акцент върху деца, страдащи от церебрална парализа, сърдечно-съдови заболявания, аутизъм и младежи, страдащи от хранителни разстройства) и соматични увреждания причинени от инфекциозни заболявания (като полимелит, бактериален менингит, морбили, туберкулоза, ХИВ / СПИН и др.)“, от Програма BG07 „ИНИЦИАТИВИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ЗДРАВЕ“ в рамките на Норвежкия Механизъм 2009-2014 на Европейското икономическо пространство 2009 - 2014, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-144/14.09.2015г

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЕЛПАК ЛИЗИНГ“ ЕООД, ЕИК 103506445, със седалище и адрес на управление: гр.Варна 9000, ул. „Иван Богоров“ № 12, ет.2, тел: 052/602360, факс: 052699060, e- mail: elpak@elpak.bg, представлявано от Пламен Калайджиев


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор