Версия за печат

00081-2016-0038

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. Генерал Колев №92, ет. 5, За: Станимира Колева, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=437.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=437.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Пълно сервизно поддържане на копирната техника на Община Варна и общинските бюджетни звена”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Община Варна (бул. Осми приморски Полк №43) и бюджетните й звена.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извършва месечен отчет за направените копия на всяка машина поотделно и цялостно сервизно обслужване, включващо: 1. Отстраняване на повреди; 2. Доставка на консумативи /без хартия/. За моделите ARM 350, ARM 351, ARM 236, WC 123 в цената на копието следва да бъде включен телбод за финишър; 3. Доставка на необходимите резервни части; 4. Софтуерна поддръжка на мултифункционалните копирни машини; 5. Технически прегледи и профилактика (софтуерна поддръжка, смазване, сухо почистване или измиване на машините). Технически прегледи и профилактика се извършват ежемесечно.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30100000, 30124000, 30125000, 30000000, 50310000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение №1243/13.04.2016 г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 132179 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД16023307ВН-1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Интерсервиз офистехника ООД, ЕИК 103535781, бул.Владислав Варненчик, бл.11, вх.Е, ап.55, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 630100, Факс: 052 630730

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД16023307ВН-2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Темпус - 2000 ООД, ЕИК 130065898, ул.Ген.Гурко № 13, вх.В, ап.57, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 660990, E-mail: info@tempus2000.com, Факс: 052 660984

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Интерсервиз офистехника“ ООД „Темпус 2000“ ООД