Версия за печат

04878-2016-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Овергаз Мрежи АД, ул. Филип Кутев №5, За: Мария Антова, България 1407, София, Тел.: 00359 882173117, E-mail: maria_antova@overgas.bg, Факс: 00359 29621724

Място/места за контакт: Мария Антова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www..overgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.overgas.bg/.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране, доставка, изграждане и внедряване на SCADA система за дистанционно наблюдение и контрол на технологичните параметри на ГРМ и отчитане показанията на СТИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, ул. Филип Кутев №5
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Целта на обществената поръчка е избор на Доставчик на SCADA (Supervisory Control And Data Аcquisition) система, която да бъде внедрена с цел събиране и обработка на данни (температура, налягане, дебит и други величини) от полеви устройства, дефинирани като точки за контрол (ТК) по газоразпределителната мрежа (ГРМ), визуализацията им в централен диспечерски център (ЦДЦ) за целите на наблюдение на величините, архивиране на информацията и управление на процесите в ГРМ. Предметът на настоящата процедура обхваща: • Разработването на идеен проект на SCADA системата, съобразен със спецификата на газоразпределителния процес и съгласуване с представители на Възложителя; • Разработване на работен проект – детайлна документация, графики, схеми, чертежи, процедури, наръчници и др.; • Асемблиране, инсталация и конфигурация на комплексната SCADA система със съответните софтуерни модули и лицензи, в т.ч. o Хардуерно оборудване o Софтуер и лицензии o Асемблиране, инсталация и конфигурация o Провеждане на обучение на персонала съгласно т.5.3 от Приложение 1 (техническа спецификация); • Доставка на операторска (диспечерска) станция, (Хардуер и софтуер) разработка на съответните човеко-машинни интерфейси (HMI) и работни екрани за тези станции. • Доставка на инженерна станция (Софтуер и хардуер) – разработка на съответните човеко-машинни интерфейси (HMI) и работни екрани за тези станции. • Монтаж на цялото оборудване в т.ч (операторски, инженерни станции, сървърно и комуникационно оборудване) в обект на Възложителя. • Мигриране на данни от съществуващата SCADA система в Овергаз към ново изградената такава и интегриране с наличните системи. • Настройка, въвеждане в експлоатация и провеждане на функционални тестове на SCADA. Изготвяне на пълна документация на SCADA и предаването й на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48613000

Описание:

Електронно управление на данни

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
470382 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729599 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История У-ОМ-308 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Изграждане на SCADA система за дистанционно наблюдение и контрол на технологичните параметри на ГРМ и отчитане показанията на СТИ.
V.1.1) Дата на сключване договора
18.10.2016 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.09.2016 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ханиуел ЕООД ЕИК 831093277, бул. Христофор Колумб №64, София Еърпорт Център, Логистична сграда 1, България 1528, София, Тел.: 003592 4020900, E-mail: krassimir.stanchev@honeywell.com, Факс: 003592 4020990

URL: https://honeywell.com/.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 600000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 470382 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ханиуел ЕООД ЕИК 831093277


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП